voorbereiden op bevallen

haha...ja ik wordt er ook gek van :S Van de site dan hè.

Ik ging er trouwens liever blanco in (dus zoals bij de eerste) dan nu hoor. Want nu weet ik wat me te wachten staat ;) Nee hoor, elke bevalling is toch wel anders. En als het eenmaal begonnen is, dan weet je dat ook (heel raar hoor, maar je merkt het echt wel als je echt gaat bevallen...heel anders dan de voorweeën).
En krukel: sommige hebben een (bjina) pijnloze bevalling...dus wie weet.

hey hey
ik heb 2 bevallingen achter de rug en moet zeggen als ik aan deze aanstaande bevalling denk heb ik zoiets van kom maar op.
natuurlijk een bevalling doet pijn, maar wat is deze pijn op een heel mensen leven.
je weet dat je kindje geboren gaat worden, houd je daar aan vast mss dat dat er voor zorgt dat alles vlotter gaat.
zodra je je kindje lekker vast hebt ben je het ook zo vergeten.
geniet nog ffkes lekker van je zwangerschap en laat de bevalling maar over je heen komen.
groetjes

Stond er eerst heel nuchter tegenover, maar sinds ik een paar nachten gelee indalingsweeën heb gehad (ik geloof iig dat dat het was) ben ik bij tijd en wijle bang... :(
Ik ben gewoon waanzinnig kleinzerig en kan niet tegen pijn (een prik vind ik al eng), ik lijk soms wel een kerel, zo'n aansteller hahaha!!

Maar goed, het komt vast allemaal wel goed, ikzelf moet denk ik op dat moment gewoon denken; doorgaan, baby is er bijna!!
En inderdaad, die oerkracht, als iedereen het heeft, heb ik hem toch ook? :)

Succes!!

Hoi hoi,

Ja denk er niet te veel over na.
Het komt zoals het komt. Je oerkrachten nemen het van je over. Je zult er versteld van staan wat je kan.
Ik ben 31 weken van ons 2e kindje en maak me er niet druk om want je hebt het zelf niet in de hand hoe het gaat lopen. Vertrouw maar op je zelf en de VK dan komt het allemaal goed. En pijn voel je maar zo snel je je kindje in je armen hebt ben je dat kwijt.
En er is geen een bevalling hetzelfde dus ook de gene die nu voor de ...keer bevallen is het ook weer een verrassing wat er allemaal gaat gebeuren.

Liefs Rianne

Troost je Jessica31, ik moest gister bloed prikken en het zweet stond op m'n rug.... haha... laat staan weer een keizersnede.... ik heb bij de eerste keizersnede een week lang niet naar de wond durven kijken.... en toen ik er naar keek was het prachtig mooi... gewoon een dun rozig lijntje en weet je wat? Viel ik nog bijna flauw.... haha.. dus hier nog zo'n onwijze kneus wat pijn betreft... en de bevalling heb ik doorstaan als een "oervrouw" als ik de gynaecoloog mag geloven... ook al eindigde die dan in een spoedkeizersnede.... echt geloof me, je gaat ervoor... want je wil maar 1 ding; dat kind eruit... haha......

succes allemaal....

Terug
Bovenaan