Voorbereiden op kunstvoeding

<p>Hoi allemaal,</p><p>I.v.m. mijn medicatie mag ik geen borstvoeding gaan geven. Jammer, maar zo is het nu eenmaal.</p><p>Spulletjes kopen voor flesvoeding wordt het dus. Maar... met zoveel aanbieders van flesjes: welke kies je? Overal kun je wel flesjes kopen. Drogisterijen, Hema, noem maar op. Dan zijn er nog de duurdere producten (bijvoorbeeld Philips Avent).</p><p>Waar let je op? Wat haal je? Hoe maak je de keuze voor bepaalde flesjes? Hoeveel flesjes haal je in huis? </p><p>Waar hebben jullie voor gekozen en waarom? ?</p>

Ik heb eerst de avent  gebruikt maar die was te breed waardoor ze niet goed hapte.
Daarna de dr  Brown  fles die vond ik heel goed en nu de difrax  omdat bij dr  Brown de pap niet door het ventiel gaat.
Ik had 2 kleine flesjes en 2 grote.

Hier dr brown flessen gekocht. Hoor er erg goede verhalen over, de kleine is er bijna dus dan gaan we het zien. Ik heb 2 grote en 1 kleine! Succes xx

Hier bij alle 3 difrax s fles gebruikt. Nr. 4 krijgt deze ook.
Bij de eerste veel flessen geprobeerd ivm krampjes, deze vinden wij het fijnst.

Wij hebben voor dr brown gekozen omdat we hier goede verhalen over hadden gehoord. We hebben de startersset gekocht, 2 grote flessen en 1 kleine. Dit is ook genoeg. 

Wij hebben voor dr brown gekozen omdat we hier goede verhalen over hadden gehoord. We hebben de startersset gekocht, 2 grote flessen en 1 kleine. Dit is ook genoeg. 

Iedereen om me heen met kinderen heeft de difrax flessen gebruikt. Ik heb meteen de normale gekocht, niet de kleine.
We hebben eerst hero baby nutrasense gekocht. Best aan de prijs, 13,50 per bus. Ons kindje kon er niet van poepen, had er last van. Daarom overgestapt op kruidvat standaard. Een hele verandering, in positieve zin! En ook maar 6,50 per pak... Je kunt het beste eerst maar standaard voeding proberen, en als dat niet bevalt dan pas met andere soorten gaan proberen. 

Ik zou gewoon 1 kiezen, maar niet teveel van inslaan. Als je kindje dat merk niet fijn vindt, koop je een ander merk, maar heb je niet teveel gekocht van degene die door je kindje wordt afgewezen!

Terug
Bovenaan