<p>Inmiddels zwanger van nummer 3. Er zit best wat tijd tussen 1 en 2 en 3 dus vrijwel alle babyspullen heb ik destijds weg gedaan. Nu dus overnieuw shoppen , leuk! maar wel bewuster nu! Bij de eerste twee liet ik me helemaal gek maken door verloskundigge, voorgeschreven lijstjes en producten die je zeker moest hebben. <br />Vertelde de kraamzorg dat dit handig was en hoppa daar sprong mijn man alweer in de auto. Conclusie , ik heb de helft niet of nauwelijks gebruikt. De box bevoorbeeld, onding staat in de weg en hebben mijn meisjes denk ik in totaal 10 keer ingelegen. Badje, met standaard tummy tub en noem het maar op, Heeft bij ons drie weken dienst gedraaid en toen al wist ik het is veel makkelijker je baby gewoon in zoń baby zitje in je eigen douche bak de badderen. Spikplinternieuwe comode met luier depots en bakjes voor de hele zwitsal lijn…doet nu dienst als speelgoed kast omdat ik het al gauw makkelijker vond haar gewoon op aankleedkussen op bed aan te kleden. Om maar te zwijgen van die bergen rompers kleding waar de hele familie mee aankwam. De helft was alweer te klein voor het uberhaupt aan de beurt kwam om aan te trekken.</p><p>Ik ben nu dus echt niet van plan de hele toeters en bellen weer te kopen hoor. Ik snap dat de basis nodig is maar.. Ik word voor de derde keer moeder en weet inmiddels hoe het werkt. Maar dat is dus wel een discussie met de verloskundige nu al. Die is van mening dat je echt de hele baby uitzet paraat moet hebben…. Wat is jullie mening? </p>