Voorbereiding...hellup...

Hoi meiden

Ik zit jullie adviezen een beetje door te lezen. Maar heel eerlijk gezegd ben ik het niet overal mee eens.
Ik vind namelijk dat je voordat je zwanger bent echt nog niet hoeft te stoppen met alcohol drinken. Natuurlijk moet je niet teveel drinken, maar ik zou nog niet te veel restricties opleggen.
Kijk, ik ben al ruim een jaar bezig en ben ook nog niet met alles gestopt, dat komt wel als het echt zo ver is......

Heel eerlijk gezegd ben ik zelfs alweer een tijdje gestopt met foliumzuur slikken. Ik heb al een aantal potjes versleten, en nog steeds niet zwanger. Die dingen zijn best prijzig, en misschien duurt het nog wel een jaar. Natuurlijk begin ik meteen weer zodra ik ook maar een vermoeden heb dat ik zwanger zou kunnen zijn.....

Maar goed, mijn advies zou eigenlijk zijn:
Leef gezond, doe van niets te veel. Maar blijf wel gewoon leven.
Je mag straks van alles niet, 9 maanden lang, da's "erg" genoeg.

Dikke kus Annet
P.S. Dit is geen commentaar en natuurlijk moet je doen wat je zelf prettig vindt, maar dit is alleen hoe ik erover denk..

ff korte opmerking: alleen foliumzuur is niet zo duur. bij kruidvat heb je al een potje met 120 stuks (4maanden) voor3 euro ofzo.
misschien handig?
groetjes ella

Hoi meiden!!

Ik heb ook een beetje mee zitten lezen. Iedereen moet doen waar je je prettig bij voelt. wij zijn 9 rondes bezig geweest en ik heb ook foliumzuur geslikt vanaf begin maar ik was ook gelijk gestopt met alcohol drinken. Ik dronk niet veel maar op een feestje of een avondje met vrienden vond ik een wijntje erg lekker. Ik heb me ingehouden tot vorige maand. Na 8 rondes waren we nog niet zwanger en ik was er wel erg veel mee bezig. (geen alcohol etc.) Vorige maand ben ik weer af en toe een wijntje gaan drinken, ben weer begonnen met sporten. Ik weet het ligt hier niet aan maar ik ben afgelopen maand zwanger geraakt. Iedergeval ik wil hiermee zeggen probeer wel een beetje je oude leventje te behouden. Ik weet dit is heel moeilijk want je wilt maar een ding en je denkt er steeds aan. Maar meiden houd de moed er in.

Veel liefs,
Natalie

Moeilijk hoor allemaal.

Het is meer dat je toch in de verleiding komt om een wijntje te nemen en dan 9 maanden lang terugkijken van: oh jee, zou het kindje wel goed zijn na die wijntjes...etc.....I know...doemdenken...

Terug
Bovenaan