voorbereidingen

Hallo allemaal,

Tijdens het lezen van alle verhalen hoor ik veel mensen al praten over alles wat ze geregeld en gekocht hebben.
Wij hebben alleen een wieg gekocht,omdat deze toevallig in de aanbieding was. Verder hebben we alleen de kraamzorg geregeld en ons opgegeven voor een cursus.
Ik heb nog geen idee wat ik met de babykamer wil en ook namen is nog erg lastig.
Ik vroeg mij af hoever iedereen al is met de voorbereidingen en of ik de enige ben die nog niet veel gedaan heeft.
groetjes Frederieke

ik weet ook nog niet wat ik wil met de baby kamer heb wel een kamertje en wagen ed gekocht van mij ex en moet eerst nog een ander huis krijgen zit nu in appartement maar moet wel zeggen bij mijn eerste had ik alles al klaar met 20 weken nu maak ik me daar een stuk minder druk over

De baby kamer hebben we gekocht en komt met ongeveer 4 weekjes. Inmiddels zijn we begonnen op de baby kamer met de eerste kleine klusjes. Binnenkort gaat schoonvaders het stopcontact verleggen want anders zit die achter de kast. Zodra dat klaar is, gaat vriendlief de latjes verven en gaat schoonmoeders daarna behangen. Als dat klaar is Mag ik aan de slag met het in elkkaar zetten van het ledikantje en de kasten.
Tis dat hij nu voor de helft van het geld was, anders hadden we hem ook nog niet gekocht hoor...
Verder hebben we een paar pakjes gekocht en verder ook nog niks. Alleen zijn we inderdaad aan het brainstormen voor de naam. Je hebt ook nog tijd zat hoor... Ik vind het allemaal erg leuke bezigheden en wat mij betreft is het morgen klaar zodat ik heerlijk kan wegzwijmelen in de babykamer ;)

Wij hebben ook nog niet veel gedaan hoor. Bij 4 weken meteen opgegeven voor de kinderopvang (anders ben je bij ons gewoon echt te laat), kraamzorg aangevraagd en opgegeven voor zwangerschapsyoga (was zelfde formulier).

Hebben wel de kinderwagen al gekocht, omdat die in de aanbieding was. Babykamer is besteld, maar laten we pas in maart leveren. Nog tijd genoeg om alles te doen.

Naam hadden we eigenlijk al voordat ik zwanger was. Hadden we het voor de gein een keer over gehad en waren er binnen 5 minuten uit.

Hier ook nog niks gedaan hoor, Het zou fijn zijn als we eerst een ander huisje hebben want om met zijn 4 op 1 kamer te liggen is ook niet echt ideaal maar ja we zien wel. Wij hebben wel al de wieg want dat word de familie wieg weer die is al 50 jaar oud me moeder is de eerste die erin heeft gelegen(daarna veel gevolgd waaronder ikzelf) hij is 2 jaar geleden opnieuw bekleed en geverfd door mijn opa en oma toen heeft mijn zoontje erin gelegen. Verder de naam wisten we al omdat de kleine vernoemd word net als me zoontje. Een babykamer kijk ik niet naar zolang ik geen ander huis heb hebben we bij de eerste gedaan maar omdat we hem niet kunnen gebruiken hier is het zonde dus ook toen niet opgehaald. Ben alleen wel af en toe op mp aan het kijken na een dubbele wagen maar heb alle tijd nog. Hier ook nog geen pakjes of wat gehaald eerst de 20 weken echo afwachten word het dan weer zoon dan hebben we ook nog veel. Dus nee je bent echt niet de enige ik heb alleen kraamzorg aangevraagd that's It!!!!

Groetjes

Wij zijn nu bezig met de nieuwe kamer voor de oudste. Want de baby komt in haar kamer.
Daar moet nog behangen worden en geschilderd en nieuwe vloer. vanmiddag verf gekocht en behang uitgezocht.
Daarna moet eerst de trap naar zolder geschilderd worden.
Veel spullen hebben we nog van onze dochter.
In de babykamer hoeft alleen behangen te worden. en klaar.
heb wel al wat kleine dingetjes gekocht, zoals buggyboard, wiegendeken. enz.
Eerst moet de oudste naar boven, dan gaan we voor de baby echt aan de slag.

Wij hebben ook nog lang niet alles gedaan hoor. Wel is de kinderwagen al besteld, die laten we begin april leveren anders staat die toch maar in de weg. Zaterdag gaan we met mijn schoonouders voor de babykamer op pad. De kamer is op zich netjes nu, mooie vloer en rolgordijnen, maar we willen nog wel wat aan de muren doen. Waarschijnlijk (gedeeltelijk) behang. Wij ook met 9 weken ingeschreven voor het kinderdagverblijf en dat vonden ze al behoorlijk laat!... Verder is de kraamzorg en zwangerschapscursus geregeld. En we hebben veel kleertjes en kleine dingen gekregen, flink verwend!

Wij hebben ook nog lang niet alles gedaan hoor. Wel is de kinderwagen al besteld, die laten we begin april leveren anders staat die toch maar in de weg. Zaterdag gaan we met mijn schoonouders voor de babykamer op pad. De kamer is op zich netjes nu, mooie vloer en rolgordijnen, maar we willen nog wel wat aan de muren doen. Waarschijnlijk (gedeeltelijk) behang. Wij ook met 9 weken ingeschreven voor het kinderdagverblijf en dat vonden ze al behoorlijk laat!... Verder is de kraamzorg en zwangerschapscursus geregeld. En we hebben veel kleertjes en kleine dingen gekregen, flink verwend!

Terug
Bovenaan