voorbereidingen

Wij hebben ook nog lang niet alles gedaan hoor. Wel is de kinderwagen al besteld, die laten we begin april leveren anders staat die toch maar in de weg. Zaterdag gaan we met mijn schoonouders voor de babykamer op pad. De kamer is op zich netjes nu, mooie vloer en rolgordijnen, maar we willen nog wel wat aan de muren doen. Waarschijnlijk (gedeeltelijk) behang. Wij ook met 9 weken ingeschreven voor het kinderdagverblijf en dat vonden ze al behoorlijk laat!... Verder is de kraamzorg en zwangerschapscursus geregeld. En we hebben veel kleertjes en kleine dingen gekregen, flink verwend dus.

Wij hebben ook nog lang niet alles gedaan hoor. Wel is de kinderwagen al besteld, die laten we begin april leveren anders staat die toch maar in de weg. Zaterdag gaan we met mijn schoonouders voor de babykamer op pad. De kamer is op zich netjes nu, mooie vloer en rolgordijnen, maar we willen nog wel wat aan de muren doen. Waarschijnlijk (gedeeltelijk) behang. Wij ook met 9 weken ingeschreven voor het kinderdagverblijf en dat vonden ze al behoorlijk laat!... Verder is de kraamzorg en zwangerschapscursus geregeld. En we hebben veel kleertjes en kleine dingen gekregen, flink verwend dus.

Wij hebben ook nog niet zo veel gedaan, we moeten eerst verhuizen. Waarschijnlijk gaan we over twee weekjes naar ons nieuwe huis, dan moet ons oude huis, huurhuisje, helemaal leeg en schoon voor de volgende huurder. Dan met de baby kamer bezig!
We hebben al een bedje, dat konden we overnemen van iemand en het was precies wat we wilden. Als commod gebuiken we een ladekast, die past namelijk mooi bij het bedje.
We hebben ook al een kinderwagen, die heb ik al gekocht omdat hij toen zo goedkoop was en het precies die was die ik wou! Het is zo'n jaren 60 wagen, zo mooi!!
Verder krijg ik veel kleertjes enzo van mijn zusje die in september een baby heeft gekregen. Ook de maxicosie kunnen we overnemen van haar.
We gebruiken voor de eerste maanden een wieg die in onze slaapkamer komt. In die wieg heb ik zelf nog gelegen en al mijn broertjes en zusjes, mijn neefjes en nichtjes van mn moeders kant ook en nu ligt mijn kleine neefje er nog even een maandje ofzo in.

@ Tes1, Leuk he zo familie wieg!!! Bij ons is het begonnen met me moeder erin toen haar broertjes daarna ik me neefjes en nichtjes en nog wat andere goede kenissen. Me zoontje heeft erin gelegen en straks onze 2de!!! Vind dat wel heel speciaal!!

Terug
Bovenaan