voordeelpas??????????????????????????????????????????????????????

ik heb hem toevallig vandaag besteld.

Ik heb gekeken en bij miss etam krijg je korting op het gehele
assortiment en af en toe zijn er aanbiedingen. Ik heb ook via google
gezocht op countdown-logo en dan krijg je al de bedrijven te zien die
er aan meewerken en wat de kortingen/aanbiedingen zijn.



Ach ja als je al bij dolcis 15% korting krijgt dan heb je die 10 euro er zo uit!!!

 
Ik heb hem al sind begin dit jaar en moet zeggen dat ik hem nog nooit gebruikt heb. Ik maak wel eens gebruik van de kortingsbonnen die je via de nieuwsbrief krijgt, maar de pas zelf heb ik nog nooit in een winkel gebruikt.

groetjes, Ellen
 
Ik heb hem nu 7 maanden en gebruik hem best veel.
Bij de Miss Etam,bij Dolcis,Bij Aktiesport en bij de v&d.
De 10,00 die hij kost heb ik er al dubbel en dwars uit.
 
Als je van de kleding van miss etam houdt heb je 'm er inderdaad zó uit. Ik heb zelf altijd 3 uitgeprinte bonnen (want anders krijg je écht geen korting) in m'n tas als ik ga winkelen. Ik heb dikwijls met meerdere kleding stukken 2x af mogen rekenen, krijg je 2x 10 euro korting!!! Ook bij dolcis korting, dus ik houd 'm mooi!

Groetjes
 
Hele domme vraag dan, waar kan ik die bon van de Miss Etam vinden. Ik heb al een paar keer op de website gezocht, maar heb hem nog niet kunnen uitprinten :-(
 
Ik heb m nog nooit gebruikt, o ja 1x om via de brief met maandaanbiedingen een fietszitje te kopen met korting. Ik vind het lastig om uit te zoeken waar je nou precies korting krijgt.
Groetjes Rene
 
Alle aanbieders kan je eenvoudig op deze site 'jongegezinnen' vinden. Gewoon met je pasnummer inloggen en kijken bij actueel voordeel. Daar staan ook de bonnen voor dolcis en miss etam. Heel makkelijk hoor. Verder kan je ook zoeken naar aanbieders op soort winkel, plaats etc. Ik heb een uurtje gezeten om alle bonnen uit te printen en in een map te bewaren. Als je ergens gaat winkelen even via deze site kijken waar je voordeel krijgt en dan die bonnen meenemen. Maar zoals ik al eerder zei, ik koop veel bij miss etam, dus heb 't geld er ALANG uit!
 
Terug
Bovenaan