voordeelpas??????????????????????????????????????????????????????

quote: melanie76 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-11-2006 23:04:11'));

Als je van de kleding van miss etam houdt heb je 'm er inderdaad zó uit. Ik heb zelf altijd 3 uitgeprinte bonnen (want anders krijg je écht geen korting) in m'n tas als ik ga winkelen. Ik heb dikwijls met meerdere kleding stukken 2x af mogen rekenen, krijg je 2x 10 euro korting!!! Ook bij dolcis korting, dus ik houd 'm mooi!

Groetjes



hi hi,we zijn toch wel echte nederlanders.Ik heb ook  standaard een stapel coupons bij me en dan betaal ik het in meerdere keren,zodat je inderdaad meer korting krijgt.
 
misschien een domme vraag maare..... over wat voor pas hebben we het? Ik koop heel veel bij miss etam en ook bij v&d dus ik wil ook wel korting hebben? Kan iemand mij inlichten???? Thnx!!

Groetjes van Cissy
 
we hebben het over de jongegezinnen voordeelpas van jonge gezinnen.deze kost 10 euro per jaar.Meer info staat links onder in je beeld op deze site.als je iop lid worden klikt krijg je meer info
 
Ik heb ook de Jonge Gezinnen Pas, maar gebruik 'm echt veel te weinig.
Laatst heb ik 'm eigenlijk voor het eerst gebruikt, bij EyeWish Opticien  met het   aankopen van mij contactlenzen.  Dan is het wel prettig die korting.
- Alle winkels met het "Countdown" symbool, geven standaard korting op vertoon van je pas  (zonder kortingsbon) -
Ik denk dat ik er maar eens wat meer gebruik van ga maken......

groet
Pascalle
 
Terug
Bovenaan