"voordelen" van bevallen in de winter

Meiden, na twee bevallingen in de warmere jaargetijden (lente en zomer, allebei in een hittegolf) ben ik op zoek naar de voordelen van in de winter bevallen.

Wie doet er mee?
- knus
- verwarming aan
- kaarsjes aan
- ...
- ...

-Onder de kerstboom bevallen hihi
(maarre ik ben in winter bevallen, goh wat had ik het heet hahahaha)

- ipv beschuit met muisjes, kruidnootjes, kerststol
- open haard (als je die hebt)
- die leuke mutsjes kan je langer op doen :)

ik heb ook een zomerkindje, in een hittegolf bevallen dus ik weet er ook wel een paar.

- ongelimiteerd knuffelen (zonder aan elkaar te plakken)
- lekker lang genieten van de bv in bed
- alle leuke kleertjes aan kunnen doen
- leuke lodger wrapper en shelter kunnen gebruiken.

ik vind het best heel leuk dat we deze keer een kindje in de winter krijgen. elk jaargetijde heeft zo zijn charme.

Vroeg de gordijnen dicht en slaap inhalen zonder dat de buren raar kijken.

De andere kinderen krijgen van de Sint en/of kerstman kadootjes zodat de baby niet de enige is die wat krijgt.

Kids hebben kerstvakantie en kunnen zo lekker wennen aan hun nieuwe brusje

Oudejaarsconference kijken terwijl je wacht tot de laatste voeding.

hoi hoor hier niet thuis maar wou toch even reageren: ben afgelopen april bevallen en madam past niet meer in de wagenbak dus moet nu met dit koude weer wat eraan komt de kleine dik inpakken en met de winterzakken klieren terwijl ze eigenlijk nog maar een babytje is.

tegen de tijd dat jullie kleintjes in het zitgedeelte gaan dan hoeft dat niet meer.. jullie kunnen ze dan gewoon een extra dekentje geven en de bak hoid ook een hoopmwarmte vast..

en verder ben ik het eens met sanne lekker knuffelen zonder te plakken!!!

groetjes non

hoi , ik had eerst van shit 2 december , zou je net zien komt het 5 .
Maar als ik er aan denk wat voor knusse maand we dan in gaan , idd de gordijnen op tijd dicht , lekker met een dekentje op de bank, kaarsjes aan , wat lekkers erbij ( we hoeven toch nog lang niet in de zomerkleding). Kerstboom , 1 en al gezelligheid . Kan niet wachten ....................................................................................................................................................

Terug
Bovenaan