"voordelen" van bevallen in de winter

Ik ben ook 2 keer eerder bevallen in de zomer maanden en vondt dit heerlijk De was kon lekker buiten drogen en na de kraamweek lekker veel wandelen met de kleine
Lijkt me dit keer wel gezelliger lekker in de knusse decembermaand bevallen en dan ook de kraamtijd

Maar zie ook wel tegen de gladheid op straks met zo'n dikke buik mijn oudste moet wel gewoon naar school En hoe houdt zo'n kleintje zich goed warm terwijl je zelf als het erg koud is er al moeite mee hebt.......maar goed dat zijn nadelen he en je vroeg om voordelen hahahahaha....

Sorry, ik kan weinig voordelen noemen. Ik had liever dat de 2e in het voorjaar geboren zou worden. Want de winterkou viel me bij de eerste erg tegen.

Mijn voordeel:
- echtgenoot is met de kerst zowieso al 2 weken vrij. Dus geen eenzaamheid en wegvluchtende man omdat hij last heeft van op-hem-af-komende muren.
- De stookkosten kunnen je deze winter echt niets schelen, het was tenslotte voor het goede doel
- Snoepige winterjasjes (ik had voor thomas een jasje met beren oortjes op de capuchon en voetenzak eraanvast gekocht die bij de beentjes ook nog met drukknoopjes open kon en omgebouwd worden tot broekpakje daar was ik echt wijs mee en nu kan ik die weer gebruiken!)

Voor mij geen winter in december, bij ons in Kenia is het dan juist warm en wordt het alleen maar warmer...
Maar hopelijk wel kruidnootjes, etc.. want ik heb geluk dat ik op de Nldse school werk en daar krijgen we altijd de kans om lekkere Sint dingen te bestellen, heb er nu al zin in...

Maar vroeg donker is het hier altijd, dus bij ons kan gerust om 19.00 uur de gordijnen (en de oogjes) dicht! Mmmm, lijkt me heerlijk!

Terug
Bovenaan