Voorgevoel geslacht

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap heeft mijn voorgevoel gelijk gehad.
Ik heb de ele zwangerschap gezegd ik krijg een meisje,en dat is het ook geworden.
Ze wordt dinsdagavond 4.

Nu heb ik ook een gevoel dat het weer een meisje wordt,ik heb voor mezelf ook al de naam een jongensnaam vind ik lastig was de vorige keer ook.

Hebben jullie ook al een voorgevoel

De Chinese kalender zei de vorige keer een jongen en nu weer.
Ben dus echt benieuwd....

Hoi Rian-Sanne, Ik had vorige week het gevoel dat het een jonden wordt. Ik had het er met mijn zus over en die had dat idee ook. Ik ben dus ook heel erg benieuwd of mijn zus en ik beide gelijk hebben. Volgens de chinese kalender zou het een meisje moeten zijn.

Groetjes Ramona

Ik denk dat ik een jongen krijg! Mijn vriend denkt een meisje! Volgens de chinese kalender word het een jongetje! Dit is mijn eerste zwangerschap en heb eigenlijk nooit eerder een voorgevoel gehad of erover nagedacht! Mijn vriend dacht altijd al dat zij. Eerste kindje een meisje zou worden.

Ik ben heel erg benieuwd! Ik wil het ook graag weten. Willen jullie het weten of laten jullie het een verassing?

Liefs

Wij hebben het er gisteren over gehad of we het van te voren wel of niet willen weten en eigenlijk vinden we het niet oerse nodig om dat van te voren te weten.
Het is natuurlijk wel heel erg spannend dan als het kindje geboren wordt :-D

Wij willen het wel graag weten. Ben nu al erg benieuwd. Nu hebben we nog geen idee. Mijn vriend is wel druk met meisjesnamen en wat minder druk met jongensnamen. Misschien is dat een voorteken..

Wij willen het niet weten,het moet een beetje een verrassing blijven als je het allemaal van te voren weet is de spanning er een beetje vanaf.

Mijn beste vriendin is zwanger en zij weten al dat het een meisje wordt,nu kan ik wel gericht iets maken voor hun,maar zelf wil ik dat niet.
Als ik het kan zien op de echo dan is het zo.

Leuk om jullie ideeën hierover te horen!
Ik vind het zo moeilijk om een naam te verzinnen helemaal waar we het beide over eens zijn! Maja gelukkig hebben we nog even de tijd!

Liefs,

ik denk zelf een meisje...maar dat zegt ook nix :D
Volgens de chin. kalender wordt t n jongetje...
Mama heeft gedroomd dat t n meisje werd maar me beste vriendin zegt een jongetje...
Me schoonmoeder zei toen we het net verteld hadden..."ik vin jou wel een type voor een meisje"...

Op zich zou het leuk zijn, voor de statistieken hahaha...
Me schoonzus heeft twee ventjes, dus voor me schoonmoeder zou n meid wel leuk zijn...en alle oude buurmeisjes hebben ook jonges...dusss..daar moet natuurlijk een dametje bij...

Ene kant wil ik het heel graag verrassing houden, maar ben zooooo nieuwsgierig...

Terug
Bovenaan