Voorgevoel geslacht

Ik heb nog geen idee... Terwijl ik bij mijn zoontje vanaf de test wist: dit wordt een jongen! Met de chinese kalender klopt dat ook.
Bij mn zoontje wisten we het geslacht en dat vond ik heel fijn! En de geboorte is toch een grote verrassing, als je het geslacht al weet ook! ;)
Nu weet ik niet of we het willen weten, en zo ja of we het willen vertellen tegen anderen. T liefste geheim maar ja, daar is mn man niet zo goed in!
Heb de chinese geslachtskalender al opgezocht maar helaas is het de ene keer een jongen, de andere zegt weer een meisje... Maar goed is geen garantie!

Wij hebben geen idee, hoewel we erover praten alsof het een hij wordt. Zou dat ons voorgevoel zijn?

De mensen die het weten hebben nog niks gezegd over wat zij denken dat het wordt, misschien komt dat nog. Volgens de Chinese kalender krijgen wij een Jongen, ben erg benieuwd of het zo is, maar dat weten we pas bij de geboore.

Wij wilde het ook van te voren weten. Is heel makkelijk met de naam en kleertjes ect. Denk dat de bevalling opzich als alles goed is gegaan al een goede verrassing is.

hoi allemaal,

me moeder zei meteen dat ik een jongetje krijg omdat ik misselijk ben en me moeder heeft 3 meiden gehad en bij alle3 niet ziek geweest, mijn stiefmoeder is 10 jaar geleden bevallen van een jongetje en is 9 maanden ziek geweest, en ik ben nu ook al 7 weken ziek en ik heb trek in de raarste dingen ik lus nu ook dingen die ik voor mijn zwangerschap niet lustte, zoals augurken en nootjes op ijs.

volgens de chinese kalender zou ik een meisje krijgen.

maar ik geloof daar niet zo in.

wij willen met 20 weken wel laten kijken wat het word dan kunnen we gericht gaan shoppen!!!!

Bij mijn vorige zwangerschap wist ik al vanaf week 6 100% zeker dat het een jongen zou worden en dat was ook zo.

Nu heb ik echt geen idee en het maakt me ook helemaal niets uit. Ben wel weer heel erg benieuwd. Nog 14 weekjes wachten als het goed is.

Ik heb nog geen idee wat het word... de vorige zwangerschap was ik er wel heel erg mee bezig, ik was er van overtuigd dat t een jongen zou worden, maar mijn vriend zegt dat hij alleen meiden kan maken, hij heeft al 2 dochters....
Ik wil het wel graag al weten als het te zien is op de echo. Vooral omdat je dan maar 1 naam hoeft te bedenken!! maakt t iets makkelijker!!
Maar heb in mijn omgeving ook al meegemaakt dat ze op de echo een meisje hadden gezien en er uiteindelijk een jongen wordt geboren.... ;-)
Niets is dus zeker, pas bij de geboorte!!

@Kelmar...
Ik heb me moeder 8 mnd plat gelegd...hihihi...en is toch echt weinig jongetje aan me {heb t nog nie ontdekt in elk geval}
Me vriendin is de eerste weken ook spuugziek geweest...ukkie is nu kleine meid van ruim 3...

De Chinese kalender geloof ik ook nie zo in...

Bij ons in de winkel hebben we idd ook zo een geval gehad als wat Bobo omschrijft...
Mensen kwamen letterlijk met een berg jongetjeskleding...
De hele zwangerschap was volges de echos geroepen dat t n meid zou worden, daar waren ze zo blij mee, want ze hadden AL VIJF JONGENS...
Dussss de kamer was roze met paars, tegen familie en vrienden hadden ze gezegt, als het maar echt meisjesachtig is...
Tot het moment dat de kleine eruit kwam..."handjes voor zn piemelchen en grote grijns op zn smoeltje...GEFOPT"...

Terug
Bovenaan