Voorgevoel jonge/meisje

Het lijkt mij leuk om op te schrijven wat ons voorgevoel zegt. Dan kunnen we straks met de 20wk echo of als we zijn bevallen in januari zien of we gelijk hadden wat ons voorgevoel betreft.

Liefs Patries
15,4wk

Zal zelf wel beginnen!!

In het hele begin dacht ik dat het een jongetje zou worden, omdat het in de verste verte niet leek op mijn 1ste zwangerschap. Ik was ook erg moe en lui, hahaha. Nu denk ik dat het een meisje word, ik heb ook gedroomd over een meisje. Het lijkt me ook super leuk om straks 2 dochters te hebben.   Nog 5wk en dan de 20wk echo hopelijk kunnen ze dan zien of we een jongen of emisje kunnen verwachten. Ben zo nieuwsgierig!!

Liefs xxx

Voorgevoel MEISJE

OEPS..... Wilde er een leuk schema van maken, maar is blijkbaar iets verkeerd gegaan.....
Sorry...

Maar goed, ik heb de hele tijd gedacht dat het een meisje zou worden, tot de laatste echo.
Toen kreeg ik echt zo"n gevoel van; HET WORD EEN JONGEN!
Dus mijn voorgevoel is:

Wanda:         Jongen
Patricia:       Meisje

hoihoi,

Mijn voorgevoel zegt dat het een jongen gaat worden. Weet niet zo goed waarom, het is mijn eerste kindje. Het komt denk ik wel een beetje omdat de laatste jaren om ons heen bijna alleen maar meisjes zijn geboren, waardoor het nu wel weer eens tijd zou zijn voor een jongen (denk ik. het slaat nergens op, ik weet het)

Wat mijn voorgevoel betreft hoeven we niet meer lang in onzekerheid te zitten, want ik heb komende dinsdag een pret echo waarbij ze naar het geslacht gaan kijken!
Kan bijna niet wachten, ben heeeeeel benieuwd!

Liefs, 10e

Naam;                                                   Voorgevoel;

10e                                                               Jongen
Wanda                                                      Jongen
Patricia                                                    Meisje

Liefs xxx

Heej!

Mijn voorgevoel zegt een meisje....maar ik weet niet of dat nu echt een voorgevoel is of alleen maar  een gevoel van hoop  omdat het dan wel handig en praktisch zou zijn aangezien  ons tweede kindje een meisje is en net 1 jaar is geworden (de baby moet samen met mijn dochtertje op een kamer).  

Ik ga  voor een meisje. We  zullen het zien....moet over 1,5 week voor de 20 weken echo.  
Spannend!

Susan

Naam;                                                   Voorgevoel;

10e                                                               Jongen
Wanda                                                      Jongen
Patricia                                                    Meisje
Susan                                                       Meisje

Liefs xxx

Terug
Bovenaan