Voorgevoel jonge/meisje

Mijn voorgevoel van de 1ste 3mnd klopte als een bus. De 1ste mnd dacht ik dat we een zoon gingen krijgen. Dit omdat mijn zwangerschap anders was dan bij de 1ste. Later dacht ik dat we een meisje gingen krijgen.   Vandaag konden we bij de 20wk echo zien wat het word en we krijgen een zoon. Ben super blij!!!!!

xxx

10e                                                               Jongen                                 Juist
Wanda                                                      Jongen                                 Onjuist
Patricia                                                    Meisje                                     onjuist (we krijgen een zoon)
Susan                                                       Meisje
Jadeje                                       Meisje      
Nicky                                                         Jongen
Logo1982                                             Meisje                                Onjuist!!!
Loes85                                                    2 Meisjes                        Juist
Nurse71                                                  Meisje                                  Onjuist
Noortje                                                         Jongen                           Juist
Petra                                                         Meisje
Karin                                                          Jongen
Caro35                                                       jongen                                     niet juist;-))))
Koetjeukkel                                        Meisje
Reedevee                                             Jongen
Annemarije                                        Meisje
Elke                                                            Jongen                                 Juist Antoi                                             Jongen
Nienke                                           meisje

Terug
Bovenaan