Voorgevoel meisje/jongen

Zat net even bij de topic van de namen te kijken en de meeste van jullie zullen wel een voorgevoel hebben van het geslacht, willen jullie het hier straks vertellen (voor degene die het uberhaupt willen weten)?
Zullen we de voorgevoelen op een rijtje zetten en dan kijken wie er gelijk hebben? Een beetje voorpret alvast  Dus een soort lijstje met voorspellingen, wie doet er mee?

Danielle (ik dus) voorgevoel: MEISJE  

Ik had vanaf het begin het idee dat het een meisje zou worden,
maar vanaf de eerste echo praat ik ineens in de mannelijke vorm over ons kindje.
Misschien het eerste gevoel een meisje omdat ik zelf vrouw ben?
Maar misschien wisselt het ook nog wel tig keer heen en weer...

Mijn voorgevoel wisselt heel sterk. Ik denk een meisje, maar misschien is dat omdat ik me niet kan voorstellen hoe het is om een jongen te krijgen na drie meiden!

Dit is een leuke topic, goed idee Daan.

We  hebben al een zoon en ik heb een sterk gevoel dat we weer een zoon krijgen.
Ik wist bij de eerste zwangerschap via een 3D echo (superaanrader overigens) dat het een jongen zou worden ... dit gaan we deze keer weer doen  ..... ik ben veel te nieuwsgierig van aard om tot december te moeten wachten , de verrassing is er m.i. echt niet minder om.
Ben benieuwd!!

Hoi Meiden,

Ik en mijn vriend denken beiden dat het een meisje wordt.
Geen idee waarom.
Maar we hebben ook veel meer moeite met het verzinnen van een jongensnaam als die voor een meisje!

grt
Anita

denk ook wel dat wij het willen weten,
na de bevalling al emotioneel genoeg waarschijnlijk.
willen absoluut niet een babykamer in uitgesproken kleuren,
maar praktische overwegingen spelen ook mee.
blijft wel in kleine kring denk ik, want wil niet alleen maar blauwe of roze
kleertjes krijgen.
oja, een van de redenen dat we het ook willen weten is dat het voor mijn vriend dan
wat meer gaat leven, het is natuurlijk heel wat anders als je het over je zoontje of dochtertje of misschien al een naam hebt gegeven dan steeds de baby en "het" zegt.

Hoi,

ook ik heb een voorgevoel dat het een meid wordt en mijn man ook, maar ja, dat dachten we bij de eerste ook (en de rest van de "wereld"met ons), maar het was toch echt een knul. Bij de eerste wilde ik het niet weten, maar nu gaan we bij de 20weken echo wel vragen of ze het kunnen zien.
Dus ik ben heel benieuwd !

Groetjes
Bibi

Terug
Bovenaan