Voorgevoel meisje/jongen

haha als jullie voorgevoelen allemaal kloppen hebben we precies een jongen
erbij zitten. Ik begin wel te twijfelen hoor, maar hou het nog steeds op een meisje en dan horen we het in juli wel!!

liefs

Een jongen en een meisje  
Ik zou het echt niet weten! Als het maar gezond is, maar ik hoop wel dat er zeker een meisje bij zit.

Groetjes

wij denken dat het een jongen is..... maar zucht nog 5 weken wachten voordat we het eventueel kunnen weten;-)

Moeilijk hoor! Ik was tot vorige week overtuigd van een meisje, maar nu begin ik ineens te twijfelen. Misschien dat het toch wel weer een jongen wordt. (Vorige zwangerschap dacht ik ook dat het een meisje zou worden, maar toen bleek het met de 20 weken echo ook een jongen te zijn). Ik vind het allebei prima: voor mezelf hoop ik op een meisje, maar voor mijn zoontje is het denk ik wel erg leuk als hij een broertje krijgt. We zullen zien! Nog ongeveer 6 weken tot de echo.

Groetjes,
Willemijn.

Hoi,

Als jullie nou van tevoren weten wat het wordt, kies je dan ook nog wel een naam voor het andere geslacht, want ze geven toch nooit 100% zekerheid over wat het is ?
Beetje lullig, als je weet (denkt te weten) dat het een meisje wordt, maar bij de bevalling blijkt het toch een jongen te zijn (of andersom)  en dan geen naam hebben. Oeps...

Groetjes
Bibi

Nu ik het berichtje geplaatst heb, bedenk ik me dat het eigenlijk beter past in de topic Babynamen verzinnen. Maar ja...

Hoi,

Ik ga voor een meisje, we hebben al 2 meiden dus een jongen lijkt me echt super vreemd maar natuurlijk nietminder welkom en natuurlijk ook wel zo leuk voor mijn vriend.
Maarja duurt nog zolang he.

Groetjes

Wij hebben een soort voorgevoel dat het een jongetje is. maar goed, misschien zitten we er wel compleet naast. We zullen zien. We willen het wel graag weten, wanneer het kan.

Terug
Bovenaan