Voorgevoel

Ik heb sinds een paar weken een heel sterk voorgevoel dat ons meisje iets eerder komt dan gepland. Het is nergens op gebaseerd hoor. Ik ben 6 augustus uitgerekend maar heb al heel lang 30 juli in m'n hoofd. M'n vriend gokt (en hoopt) op 8 augustus (ivm leuke datum: 08/08/08) maar ik heb het gevoel dat ik hem ervan kan verzekeren dat dat het niet wordt. Vandaag had ik het er met m'n moeder over en die vertelde dat ze dat bij m'n zus en mij ook had en het twee keer goed had. Was ook nergens op gebaseerd. Ook m'n schoonzusje had dit en een kennis van me ook. Een vriendin van me had een heel sterk voorgevoel dat het een drama zou worden en wilde daarom in het ziekenhuis bevallen. Ze had gelijk en het werd ook een drama. Twee weken overtijd, twee dagen aan het bevallen geweest en uiteindelijk een keizersnede. Hebben jullie ook van dit soort voorgevoelens?

Groetjes,
Marian

toch ook nog maar even hier!

Ik herken je gevoel, ook ik denk dat onze meid niet tot het einde blijft zitten.......en een heleboel mensen in mijn omgeving zeggen het ook spontaan............die komt eerder!
Ik ben benieuwd, met mijn slapeloze nachten (al vanaf de 4de maand maar 3 uur per nacht) en bekkenklachten mag ze er over een week of 3 /4 uitkomen, dan ben ik 37-38 weken.............hahahaha!

Gr. Rimke

Haha, je bent me net voor met je topic!

Ik ben vandaag 38 weken en kreeg zaterdagavond ineens het voorgevoel dat deze uk niet blijft zitten tot 4 aug. Reactie van mijn man: "als ie vannacht geboren wordt zeg het dan even, dan ga ik nu vast slapen." Maar mijn gevoel zei dat dat niet zou gebeuren en dat is ook zo. Ook mijn voorgevoel is helemaal nergens op gebaseerd. Bij Tijs heb ik daarover geen voorgevoel gehad. We zullen zien. Wat wel typisch is, is dat mijn moeder hetzelfde zaterdagavond tegen mijn vader zei.

Vandaag bij vk geweest en alles is nog steeds prima in orde gelukkig. De vk verwacht dat deze uk rond de 7 pond zal zijn. Tijs was ruim 6.5 pond, dus dat is wel vergelijkbaar. Vorige week zat deze uk al vast ingedaald, maar afgelopen week is mijn buik wel flink gezakt.

Volgende week zaterdag wordt Tijs 2. Ik hoop dat we dat gewoon kunnen vieren. We hebben in elk geval uitnodigingen de deur uit gedaan "onder voorbehoud". Dus we wachten af. In elk geval doen we het feestje van 15.00 tot 18.00 uur, dat is voor mij zowiezo nu lang genoeg.

Groetjes,
Susan

Hoi Rimke,

Heb je een voedingskussen? Zo ja, gebruik je die nu om mee te slapen? Het is namelijk alweer een hele tijd mijn grote vriend. Ik heb namelijk veel last van mijn benen en bekken met het slapen, maar met mijn voedingskussen heb ik veel minder last. Ik vind het fijn om hier helemaal tegenaan te kruipen, 1 been erop te leggen, het andere er tegenaan. Ook voor mijn buik voelt het erg fijn om er tegenaan te liggen. Verder heb ik het voeteneinde van mijn bed een stukje omhoog staan.
Met een gewoon of klein kussentje tussen mijn benen kon ik niet fijn slapen. Dat maakte geen verschil in de pijn.

Succes meid!

Groetjes,
Susan

hoi marian
ik heb niet echt een voorgevoel meer dat ik hoop dat het iets eerder komt.
ben vandaag precies 38 weken, en ook mijn vriend vind 8-8-08 een hele goeie datum maar ja dat duurt nog even, hij heeft nu nog 2 weken vakantie dus het mag van hem nu ook wel.
ik vind het alleen rot voor mijn dochtertje die is 5 en met dit rot weer kunnen we niks met haar doen ze verveelt zich rot we gaan als het weer wat beter is nog wel een paar keer een dagje weg, maar dat sjouwen gaat nu ook niet heel makkelijk meer.
ach ja.
trouwens dat van dat voedingskussen heb ik ook ideaal.
succes nog groetjes mascha

he meiden!
Dank voor de slaaptips.........
Slaap niet met een voedingskussen maar wel met een verzameling kussen onder, op en tussen mezelf in................ Mag alleen niet baten............
Heb van de week een keer een slaappilletje mogen nemen en toen heb ik wel 5!!?? hele uren geslapen...........doodmoe wordt je ervan.......
Als ik de 37 weken bereikt heb, mag ik een nachtje in het ziekenhuis doorbrengen........onder stevige slaapmiddelen.........kijk er nu al naar uit!!

Hoi!
Ik heb het ook, al een paar weken. Iedereen die mij ziet zegt ook; die komt eerder! Maar de VK zei gisteren dat hij toch echt nog 3 weekjes blijft zitten.....spannend wordt het nu dan he? Oma hoopt op 31-07, dan wordt ze 90 jaar, en we zijn 8-8 uitgerekend, dus dat vinden wij weer heel leuk. Over de datum heb ik geen idee, maar ik heb wel het sterke gevoel dat hij eerder komt.
Ik ben benieuwd wie van ons straks gelijk heeft gekregen? Hahahaha, we wachten het af!
groetjes Nanna

Hi!

Een echt voorgevoel dat ze eerder komt heb ik niet, ik hoop het wel een beetje. Ik heb de afgelopen tijd al meerdere keren gedroomd dat ik ineens heel snel bevallen was, die dromen worden ook steeds realistischer. Mijn zus denk dat mij lichaam het aangeeft, maar ik vermoed dat ik gewoon hoop op een flitsende bevalling en het liefst niet pas eind augustus... (ben 18-08-08 uitgerekend).
Bij de pretecho (met 31 weken) zei die mevrouw wel dat ik qua afmetingen van de baby eigenlijk een week verder ben, dus dat blijft toch in je hoofd zitten.

Verder is de baby al compleet ingedaald en viel het mijn moeder vandaag op dat mijn buik al gezakt is, maar ja, dat schijnt allemaal niks te zeggen....

Ik ben ig erg benieuwd!!!

xx Mara

Terug
Bovenaan