Voorgevoel

Meiden, ik hoop dat jullie voorgevoel goed is!

Met m ´n zoontje had ik een week voor de uitgerekende datum voorweeen. Echt al een beetje puffen. Rond half 4 ´s nachts zakte het weg. Ik had toen al een voorgevoel dat het eerder zou komen. Maar hoe meer ik naar m ´n uitgerekende datum toeging, hoe meer dat gevoel verdween.

Ik had een enorme toeter! Ook was ie al met 7 maanden keurig met z ´n hoofdje in m ´n bekken. En droeg ik het heel laag. En toen, toen is ie 14 dagen na de uitgerekende datum geboren.

Ik hoop dat jullie voorgevoel een seintje is van jullie lichaam.
Maar hou er rekening mee dat het ook anders kan.
Toen ik pas 3 weken na de heftige voorweeen was bevallen, had ik ook niet verwacht...

Groetjes

Oja, voor wat betreft voorgevoel. Soms het ik hett voorgevoel dat het kindje gehaald moet worden, dat het zeker voor de uitgerekende datum geboren wordt. Maar heel soms heb ik het idee dat het nu aan het draaien is. En als dat het geval is, zou ik nog weleens half september kunnen bevallen! :) Zit een beetje in dubio met m ´n gevoel.

Wel bereid ik me er stiekem op voor dat we heel misschien al wel half augustus een kindje hebben....

Volgende week weer heen, en dan zullen we zien!

Ik houd er zeker rekening mee dat deze uk nog wel even kan blijven zitten. Ik zeg dan ook: over 3 weken is de kleine zeker geboren. De vk heeft nl als uitgerekende datum 31 juli en hier in het ziekenhuis laten ze je max. 2 weken overtijd gaan. Ik houd zelf nog altijd 4 aug aan omdat die datum klopt met de echo en met mijn eigen berekening. Ik houd vast aan de 4 aug, omdat dan die 2 weken dan een stuk minder lang zijn.

Groetjes,
Susan

Ik heb helemaal geen voorgevoel over de datum dat ik bevallen zal.

Mijn moeder en schoonmoeder denken geloof ik dat ze gynaecoloog zijn. Hebben allebei het idee dat het eerder gaat geboren worden. De een ziet het aan mijn gezicht die nu heel erg aan het vernaderen schijnt te zijn en mijn moeder vindt dat mijn buik heel erg aan het zakken is.
Ik heb me voorgenomen om te denken dat de laatste dag dat ik normaal bevallen mag ( ivm keizersnede de vorige keer) 31 augustus is en dat ik nu dus nog een kleine  6 weken te gaan heb.
Alles wat ik eerder beval is mooi meegenomen.

Moet trouwens wel eerlijk toegeven dat ik het gevraag van iedereen over hoe lang ik nog moet helemaal zat ben. Mensen kunnen niks anders meer vragen.Denk dat ik maar een aftelkalender op mijn shirt laat zetten.

Voor de rest iedereen succes met de laatste loodjes

Tot afgelopen nacht geen voorgevoel gehad over de bevalling. Maar  ik werd dus om 2 uur vannacht wakker en moest  plassen. Toen kreeg ik kort na elkaar twee keer een hevig pijnlijke harde buik - iets waat ik niet  echt heb gehad tijdens de zwangerschap. Ik ben terug  naar bed gegaan maar kon absoluut niet slapen en  in de  volgende 1 ½ uur kreeg ik 3-4 keer weer harde buiken maar vele malen minder pijnlijk. Omdat ik bleef denken aan wat wij nog allemaal moeten regelen voor de bevalling  kon ik echt niet slapen. Ik ben dan naar beneden gelopen,  wat gedronken en gegeten, een betje afgewerkt van mijn to do lijst en ben dan weer naar bed gegaan en  kon dan wel slapen maar de droom weet ik nog: makkelijke en snelle bevalling, geborte van een hele leuke kindje die gelijk goed deed met de borstvoeding  en  erg en dat voor de uitgerekende datum. Ik heb altijd gezegd dat ik zeker 1 week langer moet lopen omdat iedereen in de familie dat hebben gedaan met de eerste, dus die droom zag ik best wel zitten. Enige wat raar was: kapsel van het  kindje was  vrij lelijk en duidelijk met een schaar geknipt.......  

Heel raar - maar pas nu realiseer ik mij echt dat het elk moment kan gebeuren.
 Mor 74 - 38 + 4 dagen...

Heb blijkbaar niet zo'n heel sterk moederinstinct haha! zat er volledig naast. Heb de 29e nog snel een afspraak met de kapster gemaakt want vanaf de dag erna zou ik voorlopig natuurlijk niet meer naar de kapper kunnen... Waar iemand zich al niet druk om kan maken hè? Maar goed er is de 30e dus helemaal niets gebeurd.Dan ook echt niets. Geen voorwee, geen krampje niks. Ons meisje zit nog heerlijk waar ze al zat. Ga nu geen uitspraken meer doen, bak er niks van hihi.

Marian

Terug
Bovenaan