Voorgevoel

Bijna alle zwangeren vrouwen (en vaak ook aanstaande papa's) hebben zo'n gevoel wat het geslacht van het kindje gaat worden.

Mijn vraag:
Wat denken jullie dat de baby wordt? Wordt het een jongen, of toch een meisje?

Mijn gevoel zegt een Meisje. Ik ben nu heel anders zwanger, dan toen bij mijn zoontje. Ook al hoeft dit niks te zeggen, toch is het mijn gevoel. Bij mijn zoontje was ik vanaf dag 1 al overtuigd van een knul.
Meer dan 80 % van mijn omgeving denkt een meisje.
Nog maar 6 weekjes en dan weten we zeker  (hoop ik) wat het geslacht is...

Hoi Mylene!

Bij m'n oudste zei m'n gevoel een jongen en ik had dat toen ook gedroomd. M'n man wou graag een dochter (ondanks dat grieken bijna altijd hopen op een eerstgeborene jongen). Na de 2de echo & controles v hartje v baby dacht m'n gyn. dat t een meisje zou worden. M'n man blij en ik vond t raar dat ik een 'fout' voorgevoel had. Bij de volgende echo vroeg die arts of we het wilden weten (ja) en toen zei hij: kijk zie je z'n piemeltje?
We vielen bijna om van verbazing....
Bij de 2de had ik een andere zwangerschap en dacht een meisje (misschien wishfull thinking) en weer een knulletje hoor!
Ik heb dus 2 boefjes. Nu ben ik 12w en zeg steeds we zien wel....
Ik denk een meisje maar ik weet niet of ik denk en hoop door elkaar haal!!!!
Als m'n kindje maar gezond is.
groetjes,Priscilla

Hoi Mylene,

Ik heb heel sterk het gevoel dat het een jongetje gaat worden deze keer. We hebben al een zoon van bijna 7 en een meisje van 3. Ik weet niet waarom maar het voelt zo sterk... ach we zien wel, ik wil het niet weten dus voor ons nog 6 mnd wachten....

Groetjes Kirsten

Vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was, had ik een voorgevoel voor een jongen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn voorgevoel verdwenen is. Dus ik heb geen voorgevoel meer, haha.
Ik ben dus heel benieuwd of ik mijn voorgevoel weer terug krijg en het wordt zowiezo wachten tot september, dan zullen we weten wat het is.
Aangezien mijn man en ik niet vooraf willen weten wat het wordt, blijft het dus ook voor ons een verrassing.

Groetjes Alice

Hi,
Aangezien het mijn eerste zwangerschap is, weet ik niet wat ik zou moeten " voorvoelen". Ik ben zwanger van een tweeling, dus het liefst wil ik een mesije en een jongetje..
Maar het aller aller belangrijkste is dat ze gezond zijn..:D
Wij willen  de geslachten  wel heel graag weten..Ik zou echt niet tot augusutus/september kunnen wachten..Is ook makkelijker met het kopen van kleding, babykamer etc..
:)

en natuurlijk de namen..Dat word echt een hoofdbreken..:S
Groetjes,

Melda
(14 w, 3 dagen)

Hoi Mylene,

Mijn voorgevoel zegt ook een jongetje. Het gekke is dat ik dat al vanaf voordat ik zwanger werd heb gehad. We hebben al een zoon van 3,5 en een dochter van bijna 2. Voor mij is het bijna vanzelfsprekend dat het deze keer een jongetje is... gek he. Ik zal ook echt even moeten omschakelen als blijkt dat het een meisje is, maar natuurlijk maakt het me helemaal niet uit wat het is. Het is alleen altijd al mijn gevoel geweest. Ik weet eigenlijk nog niet of ik het van tevoren wil weten, de vorige keren wisten we het wel.

Terug
Bovenaan