Voorgevoel

Ik voel me precies het zelfde als bij mijn vorige zwangerschap...........
dus ik denk dat het weer een meid wordt.
Al moet ik zeggen dat het me geen r**t kan schelen, als het maar gezond is. Wel een
afgezaagde uitspraak, maar ik denk dat iedereen dat heeft.

Gr,
Sonja

Nou, ik heb wel een voorgevoel maar dat wordt ook gevoedt door aanstaande papa die weet namelijk zeker dat hij een zoon krijg. Ik heb van beide soorten al 1 dus het maakt me niet uit. Al had ik bij mijn dochter heel lang het gevoel dat het een jongen was en dat is toch echt een meid. Het maakt me ook niet uit. Gelukkig hebben we de namen al voor beide dus daar hoef ik mijn hoofd niet meer over te breken.
Ach de standaard regel he als het maar gezond is..
Groetjes Minke

ik zelf denk aan een meisje..
mn vorige zwangerschap had ik een supper mooi huidje en supper mooi haar.. ik straalde van top tot teen,
en nu.. als ik sochtends in de spiegel kijk komt er meestal een pffffffffff.....
mn haar zit niet mn huid is helemaal in de war kortom ik zie er niet uit!!
en tegen mij word gezecht een jongen haalt alle schoonheid in je naar boven en een meisje trekt alles uit je..
dus fam enzo zegt ook dit word een meisje!!!
maar ff mee doen aan het cliche.. ik hoop op een gezond kind :)

liefs gentell

Hoi dames,

Mijn voorgevoel zegt dat het meisje wordt, ik weet niet waarom. Zomaar een idee. Iedereen zegt iets anders tegen me. De meningen zijn 50/50 verdeeld. Nouja, nog maar een week of 2/3 en dan weten we alles. Dan hoeven we niet meer te gissen wat het wordt.
Scheelt ook weer met namen bedenken. Je hoeft er toch weer 1 minder te bedenken. Vind het wel moeilijk hoor die namen.

Willen jullie allemaal weten wat het wordt?

Groetje Jenneke
(14w 5d)

hoi hoi

bij de eerste dacht ik alleen maar na over meisjes namen terwijl iedereen dacht dat het een jongetje werd (konden ze aan me buik zien ofzo) maar het werd inderdaad een meid.. en nu verzin ik alleen maar jongens namen zou ook kunnen omdat ik gewoon super graag een knul wil.. lijk me geweldig een jongen en een meid

nou we zullen zien

groetjes jessica mv van djesslyn 11-06-07 (12wz)

Hoiii!!

vanaf dag 1 denk ik al dat ik een jongetje krijg!
nou voor dat ik zwanger werd al...
kheb ook alleen maar jongensnamen in mn hoofd!
bijna iedereen om me heen denkt dat het een jongetje word, maar de gene die ik alleen spreek via msn denken juist dat het een meisje word!
wel grappig allemaal...

als het maar gezond is!!

Kuss

Terug
Bovenaan