Voorgevoel

Hebben jullie moeder of andere dichtbij staande familielid ook wel eens een voorgevoel?

Mijn moeder voelde dat ik zwanger was door haar heb ik ook een test gedaan..

Me moeder heeft ook altijd gezegt dat het een jongentje zou worden.

Afgelopen zondagavond had ze geen prettig gevoel ze was er onrustig vertelde ze volgende dag had ik me middagje ziekenhuis.

Afgelopen avond,nacht en ochtend heb ik veel last gehad van voorweeen eind ochtend belde ik even naar haar bleek dat ze over mij gedroomd had en dacht dat alles begonnen was maar niet durfde te bellen voor het geval dat het idd zo was..

Ik vind het zo apart ik weet dat ik een hele sterke band met me moeder heb maar zo sterk wist ik niet..

Hoi,
Ja je moeder zou best gevoelig kunnen zijn daar voor, sommige mensen hebben dat, mijn man weet ook altijd als iemand bijv in verwachting is, al voor de test!
Ik denk dat moeders zowiezo veel aanvoelen wat hun kinderen betreft, dus vind het niet zo vreemd!!
Liefs

hee,
ja ik herken het.
mijn moeder zei als enige!!! dat het een meisje werd!
en daar had ze gelijk in ook.
terwijl normaal gesproken we heel erg op het gevoel van mijn vriend kunnen vertrouwen.

mijn moeder verwacht ook dat onze kleine pas in de 41e week komt. nog even afwachten of ze gelijk heeft!

Ik heb dat bij alledrie mijn zussen gehad. Bij alle 9 bevallingen. Vreselijke buikkrampen. Bij de eerste had ik het nog niet door. Was pas 12 maar op mijn 14e bij de tweede gebeurde het weer. Ik zei altijd lachend tegen mijn moeder: Jij wordt vandaag weer oma.

@ kellycamping ben benieuwd of het inderdaad pas met 41weken komt..

me moeder denkt dat het eerder komt maar mijn gevoel zegt het ook dat gevoel heb ik al vanaf het begin van me zwangerschap toen ze zeiden dat ik 7 weken was toen had ik zo iets nou ik betwijfelt het.. en door de zwangerschap heen is dat gevoel alleen maar sterker geworden..

@kelly, dat hoeft echt niks te zeggen hoor, ik had bij mijn eerdere zwangerschappen ook al vroeg harde buiken en oefenweeen, maar ze kwamen met 39...wk, dus niet echt vroeg!
@supertje wat leuk zeg ;-))

Terug
Bovenaan