Voorgevoel

mijn moeder en ik hebben wel een hele sterke en hechte band. maar mijn vader was degene die zei dat ik zwanger was voordat we het zelf ook maar wisten...
mijn vader zegt ook dat het een jongen word, terwijl mijn moeder vol blijft houden bij een meid... toch zitten er echt blauwe sokken in de envelop...

zelf heb ik dat helemaal niet.... vind wel grappig dat sommige mensen dat echt kunnen aanvoelen..

en supertje... helemaal geweldig dat je ze allemaal goed had! :D

Liefs

@kellycamping

Dan ben ik erg benieuwd wanneer onze kleine vent komt ben 21maart uitgerekend maar heb nu al flinke voorweeen het is dat het niet aanhoud en regelmaat in zit anders zou ik zeggen dat het begonnen was helemaal omdat me bloeddruk ook zo hoog is..

@ kelly net wat MJ zegt, hoeft niet hoor. Ik heb vanaf 15,5 week zelfs al harde buiken. Ook elke dag en vooral 's nachts. Heb zelfs al een paar keer gedacht dat het begon maar het zakte toch iedere keer weer af.

Hey,
Mijn moeder heeft inderdaad ook precies hetzelfde... ze wist al dat ik zwanger was voordat we het zelf wisten. en ze wist dat we een jongetje kregen voordat we de echo hebben gehad enzo... en ik heb inderdaad ook een hele goede band met mijn moeder maar wist ook niet dat zij het zooo sterk aan kon voelen.
hihi ze zegt ook dat de kleine man in week 38 geboren gaat worden dus ben benieuwd ;) ben nu 33 weken en 2 dagen dus we moeten nog fftjes wachten...

xx
Mandy

mijn moeder is ervan overtuigd dat het een meid wordt terwijl bijna iedereen toch een jongen denkt.
ik heb zelf wel eens gehad dat ik bij iemand aanvoelde dat diegene zwanger was en wanneer ze aan het bevallen waren.
@kelly heb nu ook regelmatig voorween moet ze soms echt wegpuffen maar dat wil volgens mij niet veel zeggen.

ach nog even en dan weten we wat iedereen heeft, op tijd, of juist niet

Terug
Bovenaan