Voorgevoel

Ik herken het wel, heb ook zo'n raar gevoel, en snachts draai ik heen en weer en ben ik bezig of ik voel aan mn buik of het gaat beginnen of niet, zo maf..
Vandaag 34 weken en mn tweeling is 22 okt jarig dus ze mag nog even blijven zitten.
Maar ben wel erg moe, zit veel thuis want mag geen auto rijden dus de muren komen op me af inmiddels.
Ook raar maar heb enorme drang om ff uit te gaan en hele nacht te dansen..ik spoor niet haha

Mijn voorgevoel was al vanaf moment dat ik zwanger was, zal wel 31-10 worden (een klein draakje op Halloween) ;) en die zit onbewust nog in mijn kop.

De oudste was een dag na de uitgerekende datum en die heeft dus keurig netjes rekening gehouden met onze trouwdag een dag ervoor.

Maar als ik realistisch ben, dan vermoed ik dat ik wel een week na de uitgerekende datum zou kunnen worden. Als ze maar niet besluit om 13 dagen te laat te komen, want dan is ze gelijk met papa jarig. (Maar dat wil ik zelf echt niet, ik ben al een week achteruit gezet in het begin en anders heb ik echt een olifantendracht dit keer.)

Ow ik had gisteren trouwens zo'n zin in een warme chocomelk met amaretto. Met kerst mag het van mijzelf weer -tussen de voedingen door- 1 beker.

Terug
Bovenaan