Voorkeur geslacht

Dag dames,

Hebben jullie een voorkeur voor het geslacht van jullie kindje? Natuurlijk, het belangrijkste is dat het gezond is. En ik zou het allebei wel leuk vinden. Maar stiekem hoop ik dat ik in ieder geval 1 meisje krijg. Ik kom namelijk zelf uit een meisjesgezin en mijn man uit een jongensgezin en daar zijn ze toch minder hecht. Mijn man wil graag een jongen maar hij is natuurlijk ook blij met een meisje. We horen het wel bij de 20 weken echo, ik denk dat we het wel willen weten dan.

tja volgensmij willen alle mannen het zelfde, een jongen, die van mij ook hihi..
ik heb altijd gezegt een jongen, maar nu ik echt zwanger ben wil ik ook heel graag een meisje :)

Wij willen ons nu laten verrassen, omdat we het bij de eerste wel wisten. We hebben nu een geweldige zoon en ik zou liegen als ik nu zou zeggen dat het mij niet uit maakt. Natuurlijk willen we nu een meisje, maar een jongen is net zo welkom hoor. We willen graag een kindje er bij en dan maakt het echt niet uit of het een jongen of een meisje is.
We laten ons lekker verrassen dit keer.

haha, zo'n lekker controversieel onderwerp...maar volgens mij heeft iedereen Stiekum een voorkeur..en natuurlijk vindt iedereen het belangrijkst dat het kindje gezond is.. Na twee meiden is het mss moeilijk te geloven maar toch heb ik (en mijn man ook!) een lichte voorkeur voor nog een meisje..gewoon omdat ik weet hoe leuk dat is, omdat ik het leuk vind voor de meiden zelf, omdat het gemakkelijker is met kleertjes etc..lijkt me gewoon geweldig, drie meiden..! En mijn man ook, die is wel een echte meisjespapa.. En tuurlijk zijn we ook blij met een jongen! Wat me wel moeilijk lijkt zijn de reacties zometeen ("na twee meiden willen jullie zeker wel een jongen?"en "voor papa zou een jongen wel heel leuk zijn he") pff, na onze tweede meid heeft zelfs iemand tegen m gezegd: "nou dan moet je maar voor een derde gaan.." Sommige mensen zijn zooo dom!

Aangezien wij een tweeling krijgen zou ik het leuk vinden als wij 2 jongens krijgen...wij hebben nu 3 meiden.

Of anders 2 meiden, maar ik zou het zielig vinden als ik een jongen en een meid krijg...en dan zielig voor de jongen...omg zoveel zussen om hem heen...
we wachten af..met 16 weken weet ik het!

Maakt mij niks uit! Ik hoop op een gezond kindje, vind een meisje leuk voor mijn schoonmoeder, want die heeft alleen nog maar jongens kleinkinderen en mijn vriend wil graag een jongetje.

Ga wel een pretecho laten doen, want ben wel heeeel nieuwsgierig

Meisje of course maar gezond is het belangrijkste.Mijn kerel wil net als velen van jullie mannen ook een zoon natuurlijk ;-) maar we zijn met allebei heel blij hoor.

bij de 1e wou ik een jongen en toen werd het een meisje.nu willen we een meisje vooral omdat mijn dochter het leuker vind en ik nog zoveel spullen en kleertjes van mijn dochter heb dat het ook wel makelijker is.maar ik denk toch dat het dit x een jongen word.tja afwachten maar.
ik denk ook wel dat ik het nu wil weten met 20wkn
gr

Terug
Bovenaan