Voorkeur geslacht

Hoi

Stiekum hoop ik een jongen maar met een meisje ben ik natuurlijk ook heeeeel blij.
Moet wel zeggen dat mijn man hoop op een meisje.
Met de 20 weken echo weten we meer!

Hier hetzelfde.. Ik hoop zelf stiekem op een meisje hoewel mijn gevoel echt zeker lijkt te weten dat het een jongen wordt. Mijn vriend wil graag een jongen maar natuurlijk maakt het ons beide uiteindelijk niet uit. Ik ben wel zo nieuwsgierig dat ik direct met 16 wek een pretecho laat maken!

Ik heb het gevoel dat het een jongetje is en na de naald test en de chinese horoscoopding is het ook een jongetje. Dus als het een meisje blijkt te zijn dan moet ik wel even bekomen van de schrik. Maar zeker super welkom. We zijn al in het bezit van een geweldige meid, dus het maakt mij echt niks uit.
Als het een jongetje is sta ik over een paar jaar te blauwbekken op het voetbalveld en als het een meisje is dan ben ik op ballet te vinden hahaha. Maar ik reken volledig op een jongetje, maar we zullen zien, nog 10 weken te gaan hahahaha

x

haha het onderwerp en gelukkig spreken jullie er wel gewoon lekker over!!

ik heb ook een voorkeur, ik ben ene echte jongens mama, stoeien, ravotten voetballen en dus niet van haartjes doen, crea zijn en van dat alles.... we hebben al een jongen en ik denk dat ik het ook leuk vind er nog eentje bij te krijgen
een mannen gezin... volgens de horoscoop krijgen we dat ook

maar ja dan zie je weer van die meisjes, op de dansschool hahaha dan ben je weer om.....

lastig hahaha gelukkig hoef ik er niet voor te kiezen...

Ik hoop in elk geval op 1 dochter. Is het niet nu, dan bij de tweede.

Mijn vriend denkt dat het een meisje wordt. Ik heb er nog geen idee van. Zodra ik bij de vk de bevruchtingsdstum weet, kan ik wel de theorie van de langzame en snelle zaadvisjes toepassen.

prettig dat het gewoon genoemd kan worden, want ja de gezondheid van het kindje is natuurlijk het belangrijkst, maar lekker nadenken over geslacht en fantaseren over wat bij je gezin zou passen is ook heel gewoon en natuurlijk.

Je fantasie kan namelijk in werkelijkheid ook heel verrassend zijn.

Zo heb ik altijd gedacht dat ik een echte meisjes mama zou zijn en bij mijn eerste zwangerschap hoopte ik ook op een meisje, na een aantal maanden wist ik het zeker.
Ik krijg een jongen, ik vond alleen jongensnamen leuk en jongenskleren en jongens en jongens haha.
Heb nog even gedacht dat dit door de natuur was bewerkstelligt omdat ik altijd graag een meisje wou, dat als ik nu zou denken dat ik een jongen zou krijgen het niet tegen zou vallen.
Het gevoel was zo sterk dat ik echt zeker wist dat het een jongen zou worden.
Toen na de geboorte de vk vroeg of ik wou weten wat het geworden was, kon ik alleen maar zeggen "nee hoor hoeft niet het is toch een jongen" en ja hoor het was een jongen.

Inmiddels is de kleine man een grote vent van 3 en moet ik mijn fantasie bijstellen naar "wat zijn jongetjes toch leuk"

Toch hoop ik dit keer op een meisje, maar als het een jongen wordt vind ik het ook geweldig want ja jongens zijn gewoon geweldig.

liefs edith

Gezondheid is inderdaad het belangrijkst. Mij maakt het echt helemaal niets uit wat het wordt, maar m'n gevoel roept vanaf het 1e moment al een jongen. Ben in m'n hoofd alleen maar met jongenskleertjes etc. bezig. Dus als het een meisje wordt zal dat even flink wennen zijn haha. Maar qua wens heb ik totaal geen voorkeur, m'n vriend ook niet.

Hoi!

Hier ook wel een kleine voorkeur hoor!
Tuurlijk hoop je dat het kindje gezond is...

Maar we hebben twee jongens.. en een meisje erbij lijkt mij natuurlijk echt heel erg leuk!
Dus ik heb wel een stille hoop.. met de 20 weken echo komen we er achter!

Spannend hoooooooooooor!
Liefs mammma

Terug
Bovenaan