A
Anoniem
Guest
Bloempje27, ik denk dat je het een beetje verkeerd heb opgevat, ikzelf heb het een en ander meegemaakt met een niet gezond kindje, en daarna weer een kindje zomaar verloren, het heeft even geduurd voordat wij een kindje mochten krijgen en daar zijn een hoop tranen bij geweest, het enige wat ik wenste was een kindje, een jongen of een meid, het maakt niet uit. Maar toen ik hoorde dat ik een dochter kreeg was ik toch wel heel erg blij. Daarvoor heb ik een jongen gehad, en toen we bij de echo hoorde dat het een jongen was, waren we ook ontzettend gelukkig. Ik denk zelf dat als je op het moment hoort wat het wordt dat je er zoiezo gelukkig mee bent.
Mijn vriendin is al jaaaaaaaaren bezig met een kindje en heeft verschillende miskramen, kindjes in de zwangerschap verloren en uiteindelijk IVF gehad, en toch had ook zij stiekem een wens voor een meisje. Dat is gewoon een gevoel en staat op dat moment even los van het feit "als het maar gezond is"
Mijn vriendin is al jaaaaaaaaren bezig met een kindje en heeft verschillende miskramen, kindjes in de zwangerschap verloren en uiteindelijk IVF gehad, en toch had ook zij stiekem een wens voor een meisje. Dat is gewoon een gevoel en staat op dat moment even los van het feit "als het maar gezond is"