voorkeur jongen of meisje?

Hoi hoi,

Ik heb echt geen voorkeur.
Ja ik denk dan als het maar gezond is....
Bij ons vorige zwangerschap was mijn man er 99% zeker van dat het een meisje was....maar het was een jongen. Toen aan het eind had ik wel het idd dat het een jongen was, nu heb ik nog geen idd en man lief ook niet. Wij willen het ook niet weten wat het word, lekker spannend tot het er is.

Groetjes

Hoi,

Ik ben zwanger van de eerste. Ik ben ook zo nieuwsgierig, nog 2 dagen wachten, want dan krijgen we een pretecho!

Na 2x een MK zijn we al helemaal blij dat het goed gaat. Toch een lichte voorkeur (voornamelijk bij mijn man) voor een jongen. Hij wil graag een grote broer voor de volgende baby, kan hij later zijn broertjes/zusjes beschermen enzo.
Ik zie de laatste tijd zoveel leuke jurkjes, dat ik stiekem hoop op een meisje. Maar ja, ook genoeg jongenskleertjes.

Heel leuk, vrijdag om 17 uur de echo in een soort geboortewinkel, kan daarna meteen kleertjes kopen ed. Slim bedacht van ze hahaha

Naja bij ons denkt manlief dat het een jongetje word , en ikzelf een meisje , maja als het maar gezond is en gelukkig word..
Wij hebben pas 9 september pretecho , hier zat alles al volgeboekt helaas..

Hoi dames!

Nou wij hebben deze week de pretecho gehad!
Haha en wat blijkt: een super mooie meid!
Althans dat d8 ze te zien, helemaal zeker kon ze het niet zeggen. Durf dus nog even niks te halen tot we de 20-weken echo hebben gehad.
Overigens zag ik zelf wel de bekende streepjes (die ik bij mijn 1e ook zag) dus ben ervan overtuigd dat onze dochter een lief zusje krijgt!

Haha, ik had dus een verkeerd voorgevoel. Mede door alle 'testen' +chinese kalender die ik gedaan had. Overal kwam :jongen uit.

Maar ik ben er suuuuper blij mee en mijn vriend ook! Die vindt het geweldig nog zo'n lief klein meisje dat naar papa wil als ze bang is van iets.
Hij is helemaal gek van zn dochter dus voor hem was het top!

Nou ik ben benieuwd hoe het verder bij jullie verloopt!

Liefs

Hoi,

Echo was superleuk! Het wordt een jongen, was zo overduidelijk te zien hahahaha.

Moest even een paar minuten aan het idee wennen, geen schattige jurkjes. Maar ja vandaag mag ik me eens uitleven in de babywinkel van mijn man.

Was zo leuk de echo, meneer nam echt de tijd. Heeft ruim een half uur naar de baby gekeken en alles uitgelegd: maag, hartje, aorta, hersenen. Het leek haast wel een 20 weken echo. En elke keer zag je zijn pieletje in beeld hahaha

Liefs Milou

leuk hoor die echo s
wij kunnen ook haast niet wachten.
25 augustes hebben wij de 20 weken echo.
dus nog 8 nachtjes slapen.
spannend hoor haha.
swieppie wanneer heb je die van jou?

jongens zijn inderdaad vaak overduidelijk te zien.
maar toch kunnen ze het een enkele keer fout hebben.
zoals bij familie van me.
die dachten toch echt een meisje te krijgen en bij de geboorte bleek het toch echt een jongen te zijn.
euh hmmm hij kan waarschijnlijk goed verstoppen. hihi
gebeurt denk ik echt maar een enkele keer hoor. :)
groetjes mij

Terug
Bovenaan