Voorkeur

Het is niet verkeerd om een voorkeur te hebben ik denk dat de meeste vrouwen dat wel hebben. Ik dus ook. Alleen laat het niet overheersen. Laatst hoorde ik van iemand die in het ziekenhuis was bevallen dat er naast haar iemand lag die had een gezond meisje gekregen. Ze was erg boos want het had een jongen moeten zijn ze had zelfs alleen maar jongenskleertjes gekocht en alles in jongens stijl. Ze wees haar kindje af omdat het een meisje was. Binnen een jaar had ze een tweede kindje dit keer wel een jochie. Maar kun je je voorstellen wat er met het meisje gebeurd? Ze word afgewezen door haar moeder omdat ze als meisje ter wereld is gekomen. Sorry maar dat vind ik dus heel erg!!!!

Nogmaals een voorkeur hebben is echt niet erg maar ga je kindje niet afwijzen omdat het toevallig niet het geslacht van voorkeur is. Zelf heb ik een zoon en dochter en allebei zijn ze even leuk. Ze hebben allebei hun unieke dingen. Met mijn dochter kan ik heerlijk tutten en shoppen mijn zoontje plakt lekker aan mij en we knuffelen veel.
 
hoi
ik heb misschien ook heel stiekem een voorkeur voor een meisje, maar probeer dat denk ik voor mezelf te verdringen...
soms denk ik dat het een jongetje is, maar op de een of andere manier net of ik die gedachte verdring. ik heb gewoon zelf een klein zusje gehad, en het klinkt misschien heel stom, maar ik weet niet echt wat ik van een jongetje voor moet stellen. mijn hele familie (nichtjes enz) bestaat bijna uit meisje. van de andere kant lijkt een jongetje me ook heel leuk, omdat ik vroeger altijd graag een broertje wilden, maar ik weet niet hoe dat is een jongetje jah klinkt heel raar. maar ik denk altijd aan jurkjes, staartjes enz enz. en we kunnen overigens ook geen mooie jongens naam vinden, een meisjes naam hadden we vrijwel direct! (zou dat een teken kunnen zijn??)
kijk op zich vind ik natuurlijk gezondheid het belangrijkste dat is logisch! maar ik ben heeeel benieuwd.
sorrie voor het beetje verwarrende verhaaltje..hihi
liefs sandy
 
Hoi Allemaal

Bedankt voor al jullie reactie's.
Wat fijn dat er zovelen me steunen.
Jah, trots ben ik in ieder geval dat ik zwanger ben.
Heel veel leifs,
Robine
 
Ik dacht bij mijn eerste zwangerschap echt dat het een jongetje zou worden. Het werd een meisje en hoewel ik geen voorkeur had was ik er wel heel erg van geschrokken. Ik heb zo aan dat idee moeten wennen!! Ik heb dan ook met mijn tweede zwangerschap gelijk gezegd dat ik wilde weten wat het ging worden. En het vreemde is dat dit na de geboorte een veel beter effect op mij had. Ik hoefde niet meer te wennen. En ja het is heel moeilijk uit te leggen, maar ik kan het je wel aanraden als je met een bepaalde voorkeur zit.
 
Terug
Bovenaan