Voorkeurshouding, scheef hoofdje

Hier ook een KISS-kindje...
Wil wel graag nog 1 mededeling doen:
Naar een osteopaat/kinderfysio hoef je geen verwijskaart meer voor te hebben sinds 1 januari dit jaar.
Via de web-site van KISS-kindjes zie je direkt welke, en vooral betrouwbare zijn aangesloten+ telefoonnummers enzo.

www.kiss-kinderen.nl

sterkte!!
 
Hoi Hoi

Mijn dochter is gehaald met de vacuumpomp etc. Huilde ook heel veel.
Ook heel veel last vanhar nek. Bij haar spraken ze over Kiss syndroom. Ik was zelf onder behandeling bij een osteopaat.
Deze man heeft wonderen verricht. Onze dochter huilde s nachts niet meer 5 uur lang achter elkaar en nek stand is goed etc etc.
Echt de moeite waard. Ze behandelen ook darmkrampjes etc. Ze weten heel veel.
 
Ben toevallig vanmorgen bij het cb geweest en ze hebben mij ook aangeraden om naar de fysio te gaan met mijn dochtertje (13,5 week).
Ze heeft ook een hele erge voorkeurshouding en ik heb al alles gedaan wat ik thuis maar kan doen en ik ben sins een maand naar de osteopaat aan het gaan maar het helpt nog te weinig allemaal...
Ik was ook echt bang dat het niet meer goed zou komen, maar gelukkig had ze nog genoeg ruimte over om dat allemaal weer te herstellen (ze heeft over haar fontanel gevoeld) en volgens die van het cb komt het met de fysio allemaal goed.. ik hoop het!
Ik vroeg ook naar het helmpje, en die van het cb zei dat we het dus eerst gingen proberen met fysio en dat als ze dadelijk gaan draaien en meer vanzelf op de buik gaan liggen enzo dat dat ook al heel veel scheelt. Als ik de volgende keer bij de arts van het cb kom (ze is dan 5 maanden) dan gaan we overleggen of het al genoeg geholpen heeft of dat ze alsnog een helpje moet..
Ik hoop natuurlijk dat ze geen helmpje moet, maar als het zo is dan is het zo! Dan hebben wij er alles aan gedaan en dan is het wel even een half jaartje ofzo vervelend maar daar heeft ze dan wel de rest van haar leven profijt van toch?!
Nou ja, eerst de fysio maar eens afwachten...
 
Terug
Bovenaan