Voorlezen

bij ons worden ook echt boekjes versleten door het geblader!!
ze komt ook echt naar me toe met een boekje en strekt ook haar armpjes voor samen te lezen ...In haar hoekje kan ze ook rustig door haar boekjes heen lezen en echt heel geconcentreerd!! met af een toe een kippengeluid of een poesje of bal wat voorbij komt!!

hihi liefs lonneke

Hai

Thomas vindt boekjes heel erg interesant! Vooral die kiekeboe boekjes van de Zeeman. Die kan hij namelijk kapot scheuren haha. Maar boekjes met diertjes en Bumba zijn heel erg geliefd hier!

Liefs Esther

Jammer genoeg is Milan geen schootzitter. Dus boekjes lezen doe ik alleen nog voor Jorick. En die geniet daar echt van, soms komt Milan langs en grijpt dan een reserveboekje van bed of bank en gaat snel in de sprint zodat hij niet door ons opgepakt kan worden. Als hij in de box zit of in de kinderstoel dan pakt hij wel altijd de boekjes of de foldertjes, hij wil alleen niet op schoot !!

Chris vind boekjes erg leuk
Vooral de voelboekjes.
Het boekje van Dotje en haar voelbeesten is hier favouriet.
Deze had ik bij de oudste twee ook, maar de was helemaal kapot.
had hem dus opnieuw gekregen en ook Chris vind het geweldig.

Ook boekjes over de boerderijdieren vind hij prachtig.
Kijken hoe ik een koe, varken of kip nadoe.
Altijd goed voor een grote lach!

De oudste twee lezen wij altijd voor op bed.
Heerlijk. Ik ben gek van prentenboeken en heb er dan ook erg veel.
Inderdaad "rupsje nu wel eens genoeg" zoals wij het noemen...
Wij gaan op berenjacht...ook errug leuk
Varkentje Jan...Grote beer, kleine beer. etc etc...

veel leesplezier
pascal

Hier ook een grote boekenwurm (maar wat wil je met een boekenverslaafde moeder en 2000 boeken in huis...). Favoriet zijn alle boeken met dieren erin, maar eigenlijk leest ze alles wel. Bij de Super de Boer kreeg ze donderdag bij de Pampers een speciale uitgave van Bumba, die heeft ze de rest vd dag niet meer losgelaten

Groetjes van 2 boekenwurmen

Hoi hoi,

Hier leurt Tess ook de ganze dag met allerlei boekjes.Overdag komt ze met een boekje aanzetten en dan zegt ze boeke en dan wil ze graag dat ik of wie er dan ook in de buurt is met haar meelees.Ze wijst dan vanalles aan en benoemt ze dan ook.s'Avonds als ze warme melk drinkt,komt ze tegen me aan liggen in de bank en dan lees ik haar een verhaaltje voor,vindt ze helemaal zalig....enne ikke ook.
Rupsje nooit genoeg is hier ook zwaar favoriet,die gaatjes in het boekje noemt Tess dan ook"hap hap hap".

Liefs Kitty en Tess

jaaa! voorlezen!!! hier zeer geliefd bij zowel Lior als Milo. Maar alleen als mama voorleest! papa kan er niks van, haha. Ik vind het geweldig om mijn eigen verhaal te maken op een bestaand boek, ze kunnen toch niet lezen of het klopt wat er staat  bij Milo doen de dieren het goed, en allebei houden ze van mama's verhalen met vooral heel veel gekke geluiden en gekke figuren. Milo zegt "kise, kise" (stoel stoel) als hij met een boek aankomt lopen, daarmee zegt hij dat hij bij mij op schoot wil. Lior komt er dan achter zitten, als een trein en het ene na het andere boek komt uit de kast. Hier dus een vast en geliefd  voor-het-slapen-moment

jeetje als ik lees wat sommige kindjes al kunnen aangeven of echt de plaatjes al benoemen, dat is hier echt niet zo hoor, ppffff, leuk hoor!!

groetjes Jenneke

Terug
Bovenaan