Voorliggende placenta

De verloskundige zei vanochtend dat het geluid in me buik wat gedempt klonk en dat het dus goed mogelijk is dat de placenta aan de voorkant ligt.
iemand hier ervaring mee.
En is het dan zo dat je je kindje amper voelt schoppen?
Bij mijn dochter voelde ik het al overduidelijk met 16 weken. Nu nog niet echt zeker van.
 
Die van mij ligt voor en ze hebben me toen direct al verteld dat het hierdoor waarschijnlijk langer zou duren voordat ik iets zou voelen. Inmiddels ben ik 26 wk en voel ik haar prima. Maar ik kan niet iets van een vorm ofzo voelen. Geen id of dit hier ook aan ligt. Maar heb je geen echo gehad?
 
Hoi,
Hier een placenta aan de voorkant, net als bij mijn andere kinderen, heeft nooit gevolgen gehad voor het gevoel, ik voel de baby super, dit keer al met 13wk, de baby beweegt de hele dag en vaker zelfs behoorlijk pijnlijk.
De nu jongste heeft mijn ribben zo ongeveer gekneusd, toen wilde ik dat het waar was,,haha,,grapje!
Liefs MJ
 
Ook hier voor de 3e keer een voorliggende placenta, bij de eerste voelde ik (hierdoor?) pas met een week of 24. De 2e voelde ik met 17 weken en nu de 3e voelde ik al heel af en toe met 13 weken, het kan dus wel.
 
Ik heb ook een voorliggende placenta gehad en het heeft tot week 21 of 22 geduurd voordat ik de baby echt voelde. Ik heb de baby ook alleen maar heel hoog (ter hoogte van mijn ribben) of heel laag (in de schaamstreek) gevoeld en heb er nooit aan kunnen voelen of het handjes, voetjes of het kontje was. Ook voelde ik niet de hele dag door schoppen, alleen 's avonds en af en toe overdag.
 
ook ik heb de placenta voor liggen, en ik voelde het met 16 weken duidelijk schoppen en porren. (is mijn eerste) nu voel ik het echt heel goed ben nu 29w3d....

Het kan zijn dat je je kindje wat minder voelt daardoor, maar mijn ervaring is dat ik het duidelijk voel.... kan nog niet echt onderscheid maken in handjes en voetjes... maar wel het ruggetje en de billen...

Liefs
 
Hier nog een zwangere met voorliggende placenta ik ben inmiddels 19,3wk en voel ons kindje ook al zo'n 2wk.Het wordt ook steeds duidelijker,het gevoel.
 
Terug
Bovenaan