Voorliggende placenta

Mijn placenta ligt ook voor en ik voel het kindje sinds week 22 bewust (ongeveer). Vond het zelf best laat, vooral omdat iedereen al weken aan me vroeg of ik het kindje al voelde.
 
Bij mij ligt de placenta ook voor. Bij mijn eerste niet en haar voelde ik veel beter en duidelijker. Ook mijn man kon haar al veel eerder voelen. Ben nu 23 weken zwanger en als hij geluk heeft kan hij het heel zachtjes voelen. Ik voel het nu sinds twee weken pas. Ik vind het wel jammer, want ik vond het geweldig om mijn dochter zo te voelen draaien en schoppen.
 
Ook hier de placenta aan de voorzijde en voelde het kindje pas goed met 22 weken. Daarvoor niet echt. Onderscheid maken dat lukte me niet. Nu ik weet hoe hij ligt, kan ik zeggen dat ie trapt of bokst ;-) Echt goed voelen was pas met 24 weken...

Geduld...... is een schone zaak. Helaas heb ik daar weinig van ;-)
 
Hier nu voor de 4e keer zwanger en voor de 2e keer de placenta aan de voorkant.
Op zich voelde ik deze kleine en de 3e net zo vroeg als de oudste 2, maar wel minder fel in het begin.

Maar dat was later wel anders. Voel wel veel meer in mijn zij en onderin mijn buik en minder boven in. Al ben ik inmiddels bijna 36 weken zwanger en zijn mijn ribben een gewillige schopplek ;-)

Kan ook heel duidelijk kontje voelen bewegen en voetjes herken ik ook.
 
Dit is mijn tweede. de vk zei dat ze het pas met zekerheid kon zeggen vanaf 20 weken. Het kan ook zijn dat de placenta nog weggroeide ofzo.
ik voel de kleine vanaf 13 weken 'vlinderen'.
soms dan. En heel af en toe denk ik een klein schopje te voelen. een plopje.
Heb ook erg onrustige darmen, dus soms weet ik het verschil niet zo.
maar idd: geduld. best moeilijk hor.
 
Terug
Bovenaan