Voorlopig laatste bezoek cb gehad

Hallo meiden,voor degene die hier soms nog wat lezen en schrijven.ik mocht gister weer met onze meid van nu net 14 mnd weer naar het cb.ze heeft dr laatste prikjes gehad en ze loopt nog steeds voor op ontwikkeling en weegt nu 9730 gram en is 79 cm.hoe gaat het bij jullie?wij hoeven nu pas weer terug als ze twee jaar is.
 
lekker hoor! scheelt weer! hier vind ik het gezien kledingmaten altijd wel lekker om ff bij de cb te gaan meten, dan weet je tenminste zeker dat het niet meer zou moeten passen.. elke keer na de cb is het een stuk leger in de kast..
 
haha dat heb ik precies hetzelfde. Lisa is nog kleren aan het dragen die haar eigenlijk te klein zijn, maar ik kan er geen afstand van doen...
Volgende week dinsdag moeten wij ook naar het cb. Ben benieuwd hoe flink onze kleine meid is gegroeid.
 
Haha ik vind het ook wel weer leuk als ze weer een maatje verder is,maar het gaat allemaal wel erg snel,fijn dat het met jullie kleintjes ook zo goed gaat.maar hier op het cb doen ze ook als je meerdere kids hebt en het goed gaat met je kleine dan hoef je niet meer zovaak tekomen.en mocht er wel wat zijn kan ik altijd langskomen.voor nu lekker genieten van onze dreumes
 
Terug
Bovenaan