De verloskundige is net langgeweest omdat ik extreme last van vocht heb in combi met hoofdpijn. Gelukkig zag alles er op zich prima uit, de urine was helemaal schoon, alleen is de bloeddruk wel aan de hoge kant.
Ze stelde voor om te strippen als dat al kon. Helaas zit hier alles nog potdicht. De baarmoedermond is wel soepel, maar daar is ook alles mee gezegd. Pfff ik baal wel hoor, ik zit al weken met flinke oefenweeën en het doet gewoon helemaal niets. Slapen doe ik nog maar max 4 uurtjes per nacht en dat al vanaf week 36.
Die druppels van de VSM hebben dus niets uitgehaald terwijl ik toch braaf al 2,5 week iedere dag de voorgeschreven dosis inneem.
Woensdag heb ik weer een afspraak staan bij de VK en dan wil ze nogmaals proberen te strippen...
Iemand nog tips om de ontsluiting te bevorderen?
Ik drink al liters bitterlemon en seks heeft tot nu toe ook niet geholpen
We zien wel... Dat kind moet er toch een keer uit...
Liefs, Nicole 39+2
Ze stelde voor om te strippen als dat al kon. Helaas zit hier alles nog potdicht. De baarmoedermond is wel soepel, maar daar is ook alles mee gezegd. Pfff ik baal wel hoor, ik zit al weken met flinke oefenweeën en het doet gewoon helemaal niets. Slapen doe ik nog maar max 4 uurtjes per nacht en dat al vanaf week 36.
Die druppels van de VSM hebben dus niets uitgehaald terwijl ik toch braaf al 2,5 week iedere dag de voorgeschreven dosis inneem.
Woensdag heb ik weer een afspraak staan bij de VK en dan wil ze nogmaals proberen te strippen...
Iemand nog tips om de ontsluiting te bevorderen?
Ik drink al liters bitterlemon en seks heeft tot nu toe ook niet geholpen
We zien wel... Dat kind moet er toch een keer uit...
Liefs, Nicole 39+2