Ik ben inderdaad zelf ook redelijk tevreden over de afspraken. Eigenlijk had ik het idee van een natuurlijke bevalling al helemaal laten varen en dus ben ik nu echt aan het omschakelen. Daardoor zie ik toch ook wel voordelen in een natuurlijke bevalling (en niet alleen maar de angst als het blijft 'hangen&apos

.
Hoe het allemaal loopt moeten we natuurlijk afwachten. Voorlopig hoop ik echt ontzettend dat het lukt om over twee weken mijn lijf te activeren door wat inspanning van de dr, hoe ze het gaat doen zien we dan wel weer.
Yvet, ik heb jouw mail inderdaad niet gezien, maar zoals je ziet gaat het dus nog goed en mag ik inderdaad vanaf as donderdag bevallen!!!!!!! Het is zo ontzettend spannend.
Ik hoop echt dat ik over twee weken voldoende verweking al heb dat er vliezen kunnen worden gebroken, maar ja dat blijft even afwachten. Ik ben blij dat ik in ieder geval weet dat ze mij niet oneindig weer laten ploeteren......houd je op de hoogte
Annette: ik ben erg benieuwd naar de uitkomst van jouw gesprek komende week, wat jouw arts inderdaad zegt. Mijn gyn geeft dus nog steeds aan dat zij liever niet echt inleidt, omdat dat met mijn litteken toch moeilijker ligt, zo zie je maar dat elke arts anders is......
RV: de enigste twijfel die ik heb is dan ook, is het kind werkelijk kleiner.........maar ik probeer maar te vertrouwen op mijn arts en me te bedenken dat het mij bij de eerste ook goed afgegaan is totdat het uitzichtloos werd....en het feit dat er pijn bestrijding mogelijk is.....vind ik ook erg prettig.
De pijnbestrijding die ze in ons ziekenhuis het laatste jaar gebruiken is een soort pompje, dat je zelf kunt bedienen (begrensd) waarmee je de scherpe randjes eraf haalt. Je kunt dus zelf het knopje indrukken als de wee pijnlijker wordt. Voordeel is dat het binnen 7 min uit je lijf is en je niet zo gek gaat doen als bij pethidine...ik weet niet meer hoe dit middel heet eigenlijk.
gr mama van MD