Voorraad opbouwen bv

hallo,

Je had het over ijsklont zakjes, deze kunnen idd handig zijn, maar ik heb zelf een handkolf van medela en van deze lijn zijn er ook voorraadzakjes te koop.
erg handig, staat ook   hoeveelheid ml op. ook deze nemen niet veel ruimte in de vriezer in.
kan tot 150 cc in, misschien is het een bruikbare tip!

Groetjes aagien

Ik heb avent. Een vriendin van mij had zulke zakjes, maar die gingen
bij haar nog wel eens lek en dat was niet handig. Ik heb wel   de
voorraadbakjes die je onder je kolf kunt schroeven dus ik denk dat ik
die eerst ga gebruiken.

ga nog een poging wagen, het hele verhaal getypt, gaat er iets fout.

Toen onze dochter s nachts een voeding oversloeg en ik wel wakker werd van volle borsten, heb ik dat afgekolfd. En omdat ik toch nog in de verlof zat vond ik het niet erg om minder slaap te hebben.

Om nu al wat op voorraad te hebben is verstandig.
Wij hadden een crematie, maar wel een voedingstijd in zitten. En omdat we een enkele keer oefenden met flesje te geven, kende ze dat en kon de oppas haar een flesje geven met bv. Advies is wel om een ander te oefenen met het flesje, schijnt beter te zijn ivm verwarring borst / fles. Zo kun je altijd als je onverwacht weg moet, met gerust hart je kleine aan de oppas overlaten en krijgt de kleine in ieder geval de bv.

Ik bewaarde het in ijsblokzakjes. Wel een stickertje met datum erop en ik zette er ook op hoeveel cc.

Heel veel succes van een moeder die 15 mnd bv heeft gegeven (nee niet helemaal volledig)

Terug
Bovenaan