voorraad pampers hoeveel???

euh ik praat ff uit eigen ervaring... 1 pak is echt te weinig!
mijn dochter van 8 pond heeft zeker 4 weken in newborn gezeten hoor! en mijn jongste meid die amper 7 pond was wel 1,5e maand! toen pas kreeg ze nummer 2 aan...
dan heb ik ook nog altijd huggies in het begin en die vallen nog kleiner ook als de pampers..

mijn vriendin is net 3 maand geleden bevallen en dr zoontje was ook vrij groot en heeft ook 6 weken lang nr 1 aan gehad.
dan is 1 pakje toch echt te weinig!
maar het is zo gehaald mocht het nodig zijn...
en reken maar op een schone luier per voeding.. en evt 1 extra als de baby een poepluier tussendoor heeft..

liefs

Hier moeder-to-be van nummer 2; in navolging van mommy3 hierboven; de luiers vliegen er doorheen dus schroom niet en koop lekker veel in de aanbieding!
1 pakje ben je zo doorheen...!

Wat grappig dat we allemaal weer het zelfde denken.
Ik heb nu 1 pak maat 1, en de rest allemaal groter, en inderdaad je haalt ze zo bij.
Maar als je nu inslaat, dan heb je toch zn 5 euro op 3 pakken voordeel.

Enne marit, ik denk dat ik voor iedereen spreek, thanx voor de site, wist dat die bestond, maar welk adres het was....... geen idee.

liefs

ik heb ze nog niet in huis.....
maar ik denk dat ik 2 pakken new born haal (daarna hebben we ze zo bijgehaald) en alvast 1 of 2 pakken maat 2.

de prenatal doos moet ik nog op gaan halen maar zo te horen zitten daar ook luiers in hahaha

Ik had er volgens mij een stuk of 8 in de prenetal doos, maar die moet je inderdaad als allereerste gebruiken, want daar zit zn plasstrip op.
Als je kleine heeft geplast verkleurd die strip, en zodoende weet je ook dat het allemaal lekker goed gaat met de niertjes van je kleine.

liefs

Oh handig al die tips zeg!
Ik heb ook nog niks in huis, alleen een paar vanuit de babydump door en de felicitas van de etos (die ik net binnen heb) Ook gehoord dat er indd in de prenatal doos ook nog zit en verder heb ik een lading kortingsbonnen liggen. Volgende maand maar even wat inslaan. Ik wilde van de eerste twee maten wat inslaan..

Liefs

Terug
Bovenaan