Voorspelling

Voor de mama's voor wie het tot het laatste een verassing blijft wat je krijgt. Ben benieuwd of je/ jullie wel een vermoeden hebben en of het uit eindelijk ook klopt!
We wisten bij mijn dochter het ook niet en toen hadden we beiden op het laatst heel sterk het gevoel dat het een meisje zou worden, en dat klopte dus! Nu heb ik heel sterk het gevoel dat het een jongen word, ben benieuwd of het klopt. Zullen we zien over paar weekjes :)

Liefs Marie

Hoi Marie!

Bij de eerste hadden we het goed we dachten toen een jongetje en dat was ook zo.
Dit keer denken we weer een jongetje.

We zullen zien over een paar weken!

Liefs Daniellle

Ja spannend he als je het niet weet. Ik vind het zo grappig dat andere er ook allemaal een mening over hebben. Mijn vriend en ik denken allebei iets anders .. dus dat kan nog grappig worden.
Nog een paar weekjes wachten en dan weten we het.
gr Eva

Leuk onderwerp!!!

Wij weten ook nu niet of wij een meisje of een jongen krijgen, maar hebben beide sterk het vermoeden dat we een meisje krijgen!!

Bij mijn oudste dacht ik ook zeker dat het een meisje was en dat klopte!!
Bij mijn tweede dacht ik eerst een jongen, maar mijn zwangerschap was zo exact hetzelfde en mijn buik ook. Ook mijn huid, misselijkheid, en zelfs de hartslag van de baby was evenhoog elke controle. Dus toen dacht ik, dat is een meisje en was ik er ook zeker van.
Groot was toen mijn verbazing dat het een jongen was, de blijdschap net zo groot!!!

Nu is deze zwangerschap zooo anders, in elk opzicht....maar ja....dat zegt dus helemaal niks....
Mijn gevoel zegt een meisje omdat ik daar ook vaak over droom...
We zullen het zien over een paar weken!!!

Groetjes Brigitte

Echt leuk!!

Bij mijn dochter had ik de hele zwangerschap het idee dat het wel een jongen zou kunnen zijn. Waarom weet ik niet maar dat gevoel had ik.

Nu weet ik het ook niet twijfel maar we wachten af ene keer denk ik een jongen en volgende moment meisje, me zwangerschap verloopt bijna het zelfde als bij me dochter. Straks weer voor controle kijken of het kindje nog steeds goed ligt. Me dochter lag tot aan de keizersnede in stuit. Vind het wel spannend of dit kindje goed blijft liggen.

Ben benieuwd of jullie gevoel juist is/was.

Groetjes,
Gea

heel leuk onderwerp dit maar ik weet wel dat ik een meisje krijg ,,, naar heb een vraag voor de moeders die het niet weten ,,, wat kopen jullie bv aan kleertjes enz ,, of kopen jullie dit pas na de bevalling ,,, ik vind het wel goed dat jullie het niet willen weten dan heb je toch een verrassing ,,, maar ik ben daar veel en veel te nieuwschierig voor ...

groetjes mandy

Hee Mandy!

Ja dat is wel het lastigste, niet weten of je rose of blauwe kleertjes gaat kopen...
Dus wij hebben een blauw en een rose setje gekocht voor als de kleine net geboren is. Daarnaast wat neutrale setjes gekregen en de rest gaat mijn vriend meteen kopen samen met onze dochter!
Die kijkt daar al helemaal naar uit, dus dat gaat helemaal goed komen!

Maar het is ook wel heel erg leuk om het niet te weten...al wordt ik met de dag nieuwsgieriger hoor hahaha! Morgen mogen we weer bij de kleine kijken, maar kan nog wel 4 weken geduld opbrengen!
En iedereen heeft er wel een mening over....brede buik jongen, punt buik jongen....mooie huid jongen...al die bakerpraatjes, ik vind het wel leuk!!

Hebben jullie het aan iedereen verteld of is het nog wel jullie ( en op deze site dan) geheimpje?

Groetjes

Terug
Bovenaan