Voorspelling

Ik denk eigenlijk al vanaf het begin dat het een jongen wordt; ben ook heel benieuwd of dat zo is, of dat het straks een grote (net zo welkome) verrassing wordt wanner het toch een meisje blijkt te zijn.

Qua kleertjes heb ik het allemaal heel neutraal gehouden: veel wit en grijs ligt er tot nu toe in de kledingkast.
Aan de ene kant vind ik het jammer dat je nu qua kleding en dekentjes etc beperkt bent. Aan de andere kant heb ik nu wel leuke kleuren/motiefjes qua dekentjes etc die ik leuk vind passen in de wieg en in de kinderwagen en die voor beide geslachten kunnen.

@ brigitte

ja dat kan ook ja dan zit er nog wat spanning in ,,,,
bij ons mag iedereen het weten ,,, de naam hebben we nog wel geheim gehouden alleen onder tussen weten al heel erg veel mensen het ,,, maar ik ben zelf een heel nieuwschierig persoon en kan zoiets nooit voor me houden ... het liefst schreeuw ik het van de daken ,,, het is hier ook echt een roze wolk hihi alles is voor ons meisje al klaar met roze !!

sucses allemaal nog een paar weekjes

groetjess

Wij weten dat we een meisje gaan krijgen en dat was ook mijn eerste gevoel. Maar we hebben toch niet gekozen om alles in rose te doen. We hebben in onze omgeving al zo vaak gehoord dat ze het toch mis hadden dat we toch een beetje neutraal blijven met alles. Ook hebben we voor de zekerheid een jongensnaam uitgekozen. Maar vindt een meisje wel heel leuk dan hebben we een koningswens want we hebben al zoontje van 3.

hahah ja dat zal wat zijn dat het ineens een jongen is ... maar ik heb echt al zo vaak een echo gehad en ook veel pret echo´s gehad ... dat het echt geen jongen meer kan zijn dan hebben het zo veel mensen verkeerd gezien ,,,dat is echt onmogelijk bij ons ...wij hebben ook de muren enz heel neutraal gehouden en de kamer meubels ook maar alles er om heen is lekker roze ,,, maar heel de meubels zijn gewoon wit ook dat we het ook nog ooit als er mischien eens een 2e bij komt we toch alles kunne gebruiken ,,,maar ik geloof niet dat ik een 2e zwangerschap zou willen !!!! ik heb heel veel respect voor mensen die meerdere zwangerschappen hebben gehad pffffffffffff!!!! ik voel me steeds elendiger worden hihih
(sorry heb me baal uurtje )

Wist bij mij dochter en nu ook weer niet wat het ging worden wij kochten gewoon witte en nautrale kleding en na de geboorte, zijn er genoeg mensen die het leuk vinden om mini kleding te kopen voor je zoon/dochter.

Hallo;

Wat een leuke reacties!!!!!!!!!!! Ik had nog wat neutrale pakjes van mijn dochter en heb er nog wat bij gekocht, dit heb ik nu in de kasten liggen. Als het een meisje word heb ik de kleine maatjes meisjeskleding al apart liggen en Yara heeft een neefje en die schelen maar een jaar met elkaar, dus als het een jongetje word krijg ik van mijn schoonzusje veel kleding en mijn beste vriendin is voor paar week terug bevallen van een jongetje en hij is nu alweer uit maatje 50 dus daar krijg ik ook kleding van. Verder wil ik zoveel mogelijk kleding vragen aan het bezoek of aankleding voor de babykamer zoals dekentjes. Want de babykamer hebben we nu met zilver, sterren en lime groen. Als de kleine geboren word komt de naam nog boven het bedje en dan wil ik het aankleden met roze of blauw i.pv. het groene! Dus genoeg mogelijkheden ook als je niet weet wat het word. Ben benieuwd of de voorspellingen straks kloppen!

Liefs Marie

Terug
Bovenaan