voorstel ronde??

Dacht miss is het leuk om ons allemaal even voor te stellen.
We zijn als het goed is tot oktober nog gezellig aan het kletsen en wie weet daarna nog wel!
Kunnen altijd leuken contacten uit voort komen!
Deze ervaring heb ik zelf met plien een vrouwtje uit huissen waarmee ik op het zwangerschaps forum heb gezeten in 2006 van mijn middelste zoontje Dawin nu 5 jaar oud, nog steeds hebben we contact dus erg leuk!

Bij deze zal ik alvast beginnen.

Ik ben Bianca 32 jaar woon samen met Sebastiaan in Ens en heb van mij zelf 3 kinderen 1 dochter van 12 en 2 zoontjes van 5 en bijna 4 jaar oud, mijn vriend heeft een dochtertje van bijna 2 en nu verwachten wij samen dus nummer 5 .
Ik heb een eigen massage en beautysalon aan huis en help daarbuiten regelmatig mee op de school van de kinderen.

Ben nu 4 weken en 1 dag zwanger van ons wondertje.

liefs Bianca

Ik ben Patricia 27 jaar en woon samen met Mark. We wonen in Zaandam. Ons dochter heet Kaylee en is van 22-03-2006.

Zelf heb ik mee gekletst met April2006 moeders was 9 april uitgerekend en 22 maart bevallen. Nog altijd hebben we contact met de mama`s van het forum op www.mamas-forum.com. Dit is een gesloten forum waar we met z`n allen zijn heen gegaan na dit. Ik zelf zit er niet veel meer op maar we hebben elkaar allemaal op hyves of facebook dus we spreken elkaar nog vaak genoeg. Ook hebben we regelmatig uitjes met de mama`s gemaakt naar Dierenpark Amersfoort, zijn uit eten geweest, bij sommige thuis geweest en hebben een taarten cursus gedaan met sommige.

Ik hoop met jullie ook een leuke tijd te hebben, Ik vind het leuk om weer actief te zijn op een forum:)

liefs

Goed idee!

Ik ben Linda, 31 jaar, ik ben nu alweer 5 jaar getrouwd met Pete, een Engelsman. We wonen inmiddels 4 jaar in Nederland, daarvoor heb ik 4 jaar bij hem in Engeland gewoond. We hebben samen 1 zoontje, genaamd Oliver, die wordt over 3 weekjes 2, en nu dus zwanger, 4 weken en 2 dagen...
Ik werk in de gehandicaptenzorg.

Ik heb in 2009/2010 ook meegekletst op het forum ook nog wel contact gehouden met 2 meiden daarna, maar dit is toch verwaterd, allemaal te druk met onze eigen dingen...
Ik vond het tijdens de zwangerschap en na de bevalling heel fijn om mijn ervaringen te delen, en die van anderen te lezen.

Groetjes Linda

hoi ik ben Sofia,
ben 27 jaar mijn man wouter 36 jaar wij zijn nu twee jaar gerouwd ,wonen in Dordrecht.
Ik werk gemiddeld 32 uur p/w op een verpleegafdeling voor dementerende ouderen als verzorgende ig /evv.
als alles verloopt volgens planning ben ik 1 oktober uitgerekend het is ons eerste kindje.

groetjes sofia.

Hallo,

Ik ben Iris, 31 jaar en woon samen met Marc in Sittard. We hebben al een dochtertje; Evy van 16-05-2008. Ze wordt dus bijna 4 en gaat naar de basisschool. Ik had eigenlijk al eerder een tweede gewild, maar Marc wilde steeds niet. Eind vorig jaar ging hij opeens toch overstag en zie hier, nummer 2 dient zich al meteen aan.
Wij wilen deze zwangerschap zeker de 1e drie maanden geheim houden, ook voor Evy. Wil er niet aan denken, om haar te moeten vertellen, als iets mis zou gaan. Het ligt er een beetje aan, hoe snel mijn buik groeit, of we het in maart tijdens mijn verjaardag vertellen, of in mei tijdens Evy's verjaardag.

Ik werk momenteel nog in de gehandicaptenzirg, maar ben op zoek naar een nieuwe uitdaging in de zorg. Iets minder uren en meer regelmaat, als het kan.

Voor, tijdens en na de zwangerschap van Evy heb ik hier ook med gekletst. Alleen toen de site een nieuwe lay-out kreeg, haakte er een heleboel af. We zijn toen overgestapt naar Hyves. Toen het merendeel gezinsuitbreiding kreeg, verwaterde het allemaal. Ik heb met 2 mama's nog af en toe contact via Hyves.

X Iris mv Evy en 4w1d zwanger.

@ Sofia: Ik werk ook in een verpleeghuis op somatiek. ben Verzorgende C. Wil ooit wel door voor IG maar nu nog even niet. Was helpende en heb sinds 1,5 jaar nu mijn diploma verzorgende C op zak. Heb die in een jaar gedaan.
Heb jij als evv-er ook zoveel taken erbij? als ik dan naar onze evv-ers kijk denk ik oh ik ben zo blij dat ik dat niet doe!!!

liefs

Terug
Bovenaan