voorstel ronde??

Hoi allemaal,

Ik ben monique 36 jaar sinds gister ;)
Volgens mijn menstuatie 25 sep uitgeteld maar na echo gister bij gynacoloog is de datum verzet naar 1 oktober, dus gaan we bij de oktobermama's verder.
Ik zit voor het eerst hier op het forum maar vind het harstikke gezellig om zo contact te hebben.
Verders heb ik zelf 2 kinderen uit een eerder huwelijk. Britt van 7 jaar en Collin van 4,5 jaar. Mijn vriend is 12 jaar ouder (47)en heeft al 2 volwassen meiden en is zelfs sinds kort al opa...

Dus wij gaan het ook pas vertellen aan zijn dochters als alles zeker is, mijn beste vriendinnen en me ouders weten het al wel, ik kan het weer niet voor me houden.

Dus hier word het nog best heel spannend hoe zijn dochters gaan reageren, vooral omdat we een bewuste keuze hebben gemaakt voor een kindje van ons samen. Onze eerdere kinderen zijn bij ons beide als ongelukje gekomen en moet zeggen dit is zooveel fijner en bewuster en misschien ook omdat dit echt de laatste maar zoooo gewenste kleine is.

Enne heb je vragen stel ze gerust haha

Dames allemaal veel suc6 met de zwangerschappen
xxx monique

Hoi hoi,

Ik ben Judith, ben 31 jaar, woon samen met mijn vriend Peter, samen hebben een zoontje van bijna 2 en nu dus zwanger van nr 2. Ik werk ook in de verstandelijk gehadicapten zorg, net als Iris las ik.

Volgens mijn eigen berekening ben ik rond 10 oktober uitgerekend. Ik heb 2 miskramen gehad. 1 voor mijn zoontje en 1 twee maanden geleden.
De laatste miskraam heeft er even flink ingehakt. We hadden een goede echo gehad waarop het hartje al dapper klopte. Helaas ging het een week later mis. Omdat we dus een hartje hadden gezien, hadden we niet echt meer verwacht dat we een miskraam zouden krijgen. Ik koos ervoor om af te wachten of het vruchtje er vanzelf af zou komen, maar ik dat gebeurde niet. Ik heb alsnog een spoed curretage gehad, want had ineens heel erg veel bloedverlies. Mocht er ooit nog een miskraam komen (wat ik absoluut niet hoop) dan ga ik meteen voor een curretage. Dit wil ik echt nooit meer meemaken zoveel bloedverlies.

Maar goed, nu zijn we dus vrij snel weer zwanger van de tweede en we blijven positief.
we willen het nu ook wat langer geheim houden, als zal dat niet meevallen met Carnaval in het vooruitzicht. 21 februari hebben we de eerste echo. Spannend!

@steenbok27.

de taken zijn inderdaad overweldigend veel overwerk en regelmatig terugkomen op de vrije dagen.
Mijn plan is om hier de komende tijd een stop op te zetten.
je kan je energie maar aan een ding te gelijk kwijt toch?
somatiek leuk joh,ook een tijdje gedaan,maar moet bekennen dat mijn hart op p.g ligt.

liefs sofia

Hoi Iris,

Ik was even aan het rondneuzen of er nog meer mensen uit Limburg op het forum zitten,ik zit zelf in het september forum ben 7 sept uitgerekend.

Ik woon in Limbricht,waar ga jij naar de vk?

Gr. Rian

Hallo , Ik ben Renate 30 jaar en woon samen met mijn vriend Thomas en dochter Roxanne , die wordt in mei
7.
Ik ben woensdag volgens de berekeningen 5 weken zwanger en dit wordt voor mijn vriend de eerste en voor mij de 2e .
Wij wonen in Hoorn N-H .

Groetjes

Ik ben Kelly, ben 32 en zwanger met ons 2e. Heb al een dochter - Cadhla (kyla!) van dec 2007.
Ik kom uit engeland, maar woon 11 jaar in zeeland met mijn nederlandse man. Ik werk als verz Ig in een verpleeghuis, 24 uur per week en dat vind ik meer dan genoeg, vooral op moment want soms kan ik mijn ogen niet open houden s'avonds!

Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschapen!

Hallo, ik ben Renate 38 jaar en woon samen met mijn vriend en dochter van 4 1/2 jaar. Wij wonen in Heerenveen. Ik werk voor 24 uur in een drogisterij.
Nu dus zwanger van ons 2e kindje. Volgens de berekening ben ik 12 oktober uitgerekend.

Ik zag dat er nog een Renate op het forum is, mochten jullie dit vervelend vinden dan wil ik mijn naam wel veranderen hoor :).
Zie dat zij Renate 28 is en ik Renate 38, hahaha

Terug
Bovenaan