Voorstellen en een vraag

Hoi,

het zou inderdaad best om een miskraam kunnen gaan, maar ik zou voor de zekerheid toch naar de HA gaan of ze gyn. Je weet tenslotte nooit!

Ik heb ook gehad wat jij hebt, een dag voor de miskraam waren ineens alle verschijnselen verdwenen. Ik heb wel veel langer bloedingen gehad. Nu 2 weken en het is nog niet over. Maar ik was ook al 8 weken, misschien heeft dat er wat mee te maken. Ik weet ook niet of ik het vruchtje verloren ben, ik heb niet gekeken.(durfde ik niet zo goed) Ik heb daardoor wel een wat onzekerder gevoel. Is het wel echt weg?   Heb morgen ook weer een afspreek bij de gynacoloog voor een tweede echo om te kijken hoe het nu is.

Het is niet niks wat je meemaakt hoor. Ik vind het knap van je dat je er al zo nuchter over praat. Ik wens je veel sterkte met jullie verlies, en ik hoop dat je de volgende keer meer geluk hebt!

Veel liefs Eva

Hé meiden,

Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie reactie. Erg lief van jullie.

Eva: Ik praat er dan wel nuchter over,
maar ben er nog steeds erg verdrietig om hoor. Als ik van iemand hoor
dat die net zwanger is dan steekt dat wel (dat was van de week op mijn
werk). Ook ben je je toekomst plannen kwijt, zo als hier al eens is
gezegt.

Ik heb jou verhaal ook gelezen en vind het ook heel erg voor je en wil je sterkte wensen de komende tijd.

Groetjes Marije

Hoi Marije,

Sorry dat ik zo laat reageer op je vraag:

Nee ik heb bij de eerste miskraam totaal geen buikpijn gehad, beetje een zeurend gevoel maar verder helemaal niets.

Het was nu een jaar geleden dat ik de eerste miskraam heb gehad en ik ben af en toe nog erg verdrietig erom. Om beide, bij de tweede was het al echt een kindje en hebben we het ook begraven. Ik was erg blij dat ik toen al een zoon van bijna twee had,. Ik dacht zie je wel het kan heus wel.

Ondanks dat ik nu alweer 29w en 3 dagen zwanger ben, blijft het verdriet om de miskramen toch aanwezig. Niet hevig maar het is er wel. Af en toe komt het even boven.

Je kan het het beste omschrijven als een wondje waar een korstje op zit en af en toe gaat dat wondje nog een beetje open.
Ik hoop voor jou dat je ook steun kan putten uit het feit dat je al een kleine bengel   lheb rondlopen. Wat geeft dat een afleiding he!!!
Heel veel liefs liselore

Hoi Marije,
Hoe gaat het inmiddels met je?
Ik kom net over van het andere forum, en lees hier het een en ander.
Vind het wel jammer dat er hier minder verloop is in de gesprekjes..en er word veel minder snel gereageerd..
Ik heb zelf gisteren met bijna 8 wk een miskraam gehad. was ons derde kindje.
Verloor meteen het vruchtje en de placenta aan een stuk. Erg mooi om te zien. Heb het bewust goed bekeken..
bij de vk een echo gehad waarop alleen te zien was waar het heeft gezeten..
Heb verder de normale klachten, en ben wel veel emotioneler..
Vandaag belde er iemand om kinderboeken te verkopen, en die vroeg als eerste; heeft u kinderen?
Nou, ja al wel twee, maar toch kwam het vervelend over nu..
Achja, rustig aan en ben benieuwd of ik iets van je terug hoor..
Groet R

Hallo RW,

Ik heb een berichtje in jou stukje gezet.

Ik ben op dit moment ook erg emotioneel. Ik weet niet waar dat aan
ligt. De miskraam nog of andere dingen die ik nu even mee maak. Dit
zijn positieve dingen hoor, maar er worden hier door ook hoofdstukken
in mijn leven afgesloten en daar wordt ik een beetje emo van. Om de
kleinste dingen voel ik mijn tranen prikken. Dit heb ik anders nooit.

Maar dat zal wel over gaan hoop ik en we gaan met goed moet verder klussen deze maand. We zien het wel.

Hoe gaat het nou met jou? Het is idd jammer dat hier niet zo snel op
berichtjes wordt gereageerd. Ik ben hier trouwens ook niet altijd maar
probeer toch elke dag even te kijken naar berichtjes.

Groetjes Marije

Terug
Bovenaan