Voorstellen en een vraagje :)

mamaSharon

New member
Hallo allemaal, mag ik ook nog mee doen?
Ik ben Sharon (Sjerun), 23 jaar, ik werk als verpleegkundige in het ziekenhuis, woon samen en zwanger van ons eerste kindje. 6 februari uitgetekend en al bij de gyn geweest, op de kast staat dan ook al een mooie echo-foto van ons kleine wondertje.

Leuk jullie verhalen te lezen en februari 2012 de kleintjes te ontmoeten bij een volgend voorstelrondje.

Vraagje: Gaat er iemand zwangerschapsgym/zwemmen/yoga/.... doen?

Liefs
 
Tuurlijk mag je mee doen hoe meer hoe beter.
Oh ja van harte met je zwangerschap hoever ben je nu?
Ik denk niet dat ik iets van yoga ofzo ga doen.
Twijfel jij erover?


Geniet van je zwangerschap!!

Liefs Kim
 
Dankjewel Kim!! Ik ben nu 9weken en 5dgn.
Jij ook van harte! Hoever ben jij? Voel je je een beetje goed?
Ik wil denk ik zwangerschapszwemmen gaan doen, ik houd namelijk erg van zwemmen, maar gewoon lekker vrijtijdszwemmen kan ik ip ook voor kiezen.

Groetjes :)
 
Van harte gefeliciteerd met je zwangerchap!

Bij mijn vorige zwangerschappen heb ik 2x de yoga gedaan, maar ik moet zeggen dat ik daar nu niet zoveel zin in heb. Zwemmen lijkt me ook wel leuk, dus misschien ga ik daar naar kijken. Ik kwam er trouwens deze week acher dat ik van mijn ziektekostenverzekeraar een budget van 400 euro heb die ik mag gebruiken voor cursussen rondom zwangerschap. Dus, ik denk dat ik daar maar eens lekker gebruik van ga maken.
 
welkom, en gefeliciteerd met je zwangerschap! Spannend zo'n eerste kindje, al moet ik zeggen, het is onze 3e, maar nog steeds erg spannend!
Ik doe altijd aan zwangerschapszwemmen, erg lekker en ook de baby doet lekker mee, maar je moet natuurlijk doen, waar je je zelf het prettigst bij voelt!

Liefs Kirsten
 
Leuk al jullie verhalen zo!
Het is indd heel erg spannend allemaal, maar zo ontzettend mooi! Nu al terwijl je eigenlijk nog niks ziet.