Voorstellen en een vraagje :)

mamaSharon

New member
Hallo allemaal, mag ik ook nog mee doen?
Ik ben Sharon (Sjerun), 23 jaar, ik werk als verpleegkundige in het ziekenhuis, woon samen en zwanger van ons eerste kindje. 6 februari uitgetekend en al bij de gyn geweest, op de kast staat dan ook al een mooie echo-foto van ons kleine wondertje.

Leuk jullie verhalen te lezen en februari 2012 de kleintjes te ontmoeten bij een volgend voorstelrondje.

Vraagje: Gaat er iemand zwangerschapsgym/zwemmen/yoga/.... doen?

Liefs
 
Tuurlijk mag je mee doen hoe meer hoe beter.
Oh ja van harte met je zwangerschap hoever ben je nu?
Ik denk niet dat ik iets van yoga ofzo ga doen.
Twijfel jij erover?


Geniet van je zwangerschap!!

Liefs Kim
 
Dankjewel Kim!! Ik ben nu 9weken en 5dgn.
Jij ook van harte! Hoever ben jij? Voel je je een beetje goed?
Ik wil denk ik zwangerschapszwemmen gaan doen, ik houd namelijk erg van zwemmen, maar gewoon lekker vrijtijdszwemmen kan ik ip ook voor kiezen.

Groetjes :)
 
Van harte gefeliciteerd met je zwangerchap!

Bij mijn vorige zwangerschappen heb ik 2x de yoga gedaan, maar ik moet zeggen dat ik daar nu niet zoveel zin in heb. Zwemmen lijkt me ook wel leuk, dus misschien ga ik daar naar kijken. Ik kwam er trouwens deze week acher dat ik van mijn ziektekostenverzekeraar een budget van 400 euro heb die ik mag gebruiken voor cursussen rondom zwangerschap. Dus, ik denk dat ik daar maar eens lekker gebruik van ga maken.
 
welkom, en gefeliciteerd met je zwangerschap! Spannend zo'n eerste kindje, al moet ik zeggen, het is onze 3e, maar nog steeds erg spannend!
Ik doe altijd aan zwangerschapszwemmen, erg lekker en ook de baby doet lekker mee, maar je moet natuurlijk doen, waar je je zelf het prettigst bij voelt!

Liefs Kirsten
 
Leuk al jullie verhalen zo!
Het is indd heel erg spannend allemaal, maar zo ontzettend mooi! Nu al terwijl je eigenlijk nog niks ziet.
Fijn oom te horen dat het zwemmen zo erg bevalt, ik ga dat denk ik toch ook wel doen, even lekker vrij het water in en ontspannen!
Yoga is denk ik niks voor mij, maar hoor er wel heel veel goede en leuke verhalen over.

Liefs
 
Ik ben nu 7 weken en 3 dagen ongeveer denk ik.
Wij hebben geen echo gehad dus is nog beetje gokken maar ik denk dus die 7 weken ivm ovulatietesten.

Ik ga me nu wat beter voelen maar heb me echt slecht gevoeld nu alleen nog erg moe maar dat vind ik niet heel erg.
Verder ga ik vroeger naar bed met het gevolg dat ik om 8 uur zeker op ben hahaha kan ik er vast aan wennen.

Jij nog last van kwaaltjes?

Liefs Kim
 
Gefeliciteerd en welkom!
Leuk dat je gezellig mee komt kletsen.
Wij hebben nog geen intake en echo gehad, maar ik denk dat ik ongeveer zeven weken en zes dagen zwanger ben.
Jij bent ook al lekker op weg met negen weken.
Spannend allemaal hè?!
Ik kijk echt zoooo uit naar de echo. Niemand weet namelijk dat we zwanger zijn.

Liefs Nasi
 
Terug
Bovenaan