Voorstellen en een vraagje :)

Hmm ja de kwaaltje! Ik had ook wat 'klachten' als pijnlijke borsten, moe en misselijk in de ochtend. Maar sinds een week echt ontzettend moe, misselijk heel de dag eigenlijk en vooral in de avond veel braken.. Maargoed het hoort er bij denk ik dan maar, maar leuk is het niet als je je ellendig voelt. Hopelijk kunnen we allemaal bij de 12-14weken zeggen, we hebben er geen last meer van!!

Ik vind het ook ontzettend spannend allemaal. Bij mij weten het al wel mensen en iedereen was zo ontzettend blij!

Laten jullie weten hoe de echo was en hoever jullie zijn! Hoe oud zijn jullie eigenlijk? (het staat vast ergens bij een voorstelronde hiervoor, maar kan t niet allemaal terug vinden :) )

tot horens meiden!
 
Hoi

Gefeliciteerd met je zwangerschap:) Ik ben nu zelf 7 weken en 2 dagen en heb morgen een intake gesprek bij de verloskundige, hoop dat ik dan ook snel een datum heb voor de eerste echo.. want kan niet wachten!! de bekende kwaaltjes ken ik ook, ben erg moe en mijn borsten doen al pijn bij het idee dat ik ze aanraak! ook ben ik misselijk maar dat steeds in golven zeg maar.

liefs x
 
Ooeh spannend, ik ga morgen ook naar de verloskundige! (bij mij was er veel onduidelijkheid, waardoor ik al wel een echo gehad heb bij de gyn)
Laat je even weten hoe het gegaan is bij de vk en wanneer je voor de echo mag/kan?!
Haha erg herkenbaar, de gedachte alleen al! Maar bij mij is dat nu denk ik sinds 1 week een stuk minder geworden.
Liefs
 
Hoi,
Welkom bij de club.
Ik ben nu ongeveer 6 weken zwanger van onze tweede. Heb al een zoontje van 1,5 jaar. Ik word deze maand 25.Dus twee jaar geleden stond ik precies in jou schoenen :) Ik werk in met verstandelijk gehandicapten in een woonvoorziening.
Ik heb gelukkig nog weinig klachten. Alleen weer flink last van obstipatie, wat uit eindelijk dan toch ook misselijkheid als gevolg heeft. Verder 's avonds een enorm opgeblazen buik. En als je beetje licht bent, valt dat nog al op haha. Dus we hopen dat we het nog 3 weken( dan hebben we 9 weken echo gehad) geheim kunnen houden voor de familie.
Wel hebben we het al een aantal vrienden vertelt, tja we moesten toch het goede nieuws even kwijt!
Vooral omdat het nu al in de eerste maand gelijk raak was! Dat hadden we niet verwacht haha.
Hoe kwam het dat het bij jullie zo onduidelijk was hoe lang je zwanger was als ik vragen mag?
Liefs,
Mar
 
Goede avond allemaal,

Ik heb me zojuist aangemeld op deze site. Wat leuk om zo verhalen van andere te lezen.
Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!
Ik ben vandaag als het goed is precies 8 wkn zwanger. 28 juli eerste echo/intake. We zijn erg benieuwd. Ik vind het allemaal erg spannend.

Groeten van Chantal
 
Hay meid!

Kom er gezellig bij! Gefeliciteerd iig!! Kom maar lekker meekletsen! Hoe voel je je? Ik denk niet dat ik iets ga doen aan gym ofzo maar misschien bedenk ik me nog!

Liefs Jessica (9 wkn en 3dgn)
 
Moeilijk he geheim houden, mij lukt het bijna niet hoor! Obstipatie heb ik ook ontzettend last van en indd daar kan je ook behoorlijk misselijk van worden. Ik voel me de laatste tijd zo beroerd dat ik niet meer vooruit te branden ben..
Dus jij was ook 23 bij je eerst Marljolijn, leuk! En super dat het bij de eerste maand al gelijk gelukt is.

Bij mij waren er wat onduidelijkheden ivm mijn gezondheid, ik heb geen schildklier meer en daardoor zit mijn lichaam wat anders in elkaar dan bij 'gezonde' vrouwen. Werd dus ook heel onregelmatig ongesteld, dus kon zoveel verschil van tijd zitten qau hoelang ik zwanger kon zijn en daarbij moeten mijn medicijnen goed ingesteld worden. Ook had ik wat bloedverlies gehad en dus telefonisch contact met de vk en die vond het gezien mijn gezondheid belangrijk toch een echo te maken. Schilt ook heeel veel stress moet ik zeggen!

Chantal laat jij ook weten hoe je echo was, vind ik echt super leuk om allemaal te weten:) Hoe voel je je verder?

Super gezellig dat je komt meekletsen Jesicca, ik vind het iig echt super leuk allemaal de verhalen te lezen!
Mirreke heb jij bij je vorige zwangerschap bekken problemen gehad? Of heb je daar nu last van.?

Hihi ik wil op iedereen reageren omdat ik het zo gezellig vind. :)
 
Terug
Bovenaan