Voorstellen & wie verwacht nog meer kindje in nov?

Hallo,

ik ben de moeder van Jamie en ik ben nog maar heel pril zwanger van de tweede. Ik wil dit graag delen en dit forum lijkt me er wel geschikt voor. Ik ben uitgerekend voor 12-11. Ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan, want ik ben net een maandje zwanger.
Ik zou het gezellig vinden om elkaar wat beter te leren kennen en elkaar te steunen.

Groetjes, Jamiesmom

Hoi,

Gefeliciteerd! Ik ben ook nog maar net zwanger. Volgens de 'basisberekening' uitgerekend op 28 oktober maar gezien mijn onregelmatige, langere menstruatie denk ik eerder een paar dagen later. Heb 1 april (leuke datum...) pas m'n eerste afspraak en echo. Nog even geduld dus:)

Groetjes, Saskia

Hoi,

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben ook zwanger ook nog maar net uitgerekend op 12-11-2010.
Wij hebben al een zoontje die 24 maart 3 word alle 2 de keren zijn wij zwanger geworden met behulp van ivf. Hoop dat we allemaal een leuke zwangeschap krijgen en veel aan elkaar mogen hebben.

Groetjes Anita

Hoi,

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben ook zwanger ook nog maar net uitgerekend op 12-11-2010.
Wij hebben al een zoontje die 24 maart 3 word alle 2 de keren zijn wij zwanger geworden met behulp van ivf. Hoop dat we allemaal een leuke zwangeschap krijgen en veel aan elkaar mogen hebben.

Groetjes Anita

Hoi!

Gefeliciteerd! Ik ben ook net zwanger van mijn eerste kindje! Ben als alles goed gaat uitgerekend op 8-11. Ben nog wel in de fase dat ik het niet helemaal geloof, maar er stonden toch echt 2 streepjes op de zwangerschapstest! Morgen de vk bellen voor een afspraak!
Succes met alles!

groetjes, Ragna

hoi

gefeliciteerd allemaal,

ook ik ben zwanger en uitgerekend op 15-11.eerste zwangerschap was na 6 wkn een miskraam.dus nu heel blij maar ook beetje bang!!morgen verloskundige bellen voor afspraak...

groetjes marlijn

Terug
Bovenaan