Voorstellen & wie verwacht nog meer kindje in nov?

hoi allemaal!!

ik heb zondag getest en ik ben ook hardstikke zwanger!!!
volgens me eigen berekening ben ik 12 november uitgerekend...maar ga van de week toch even bellen en dan zal ik wel een afspraak doorkrijgen..
spannend
ik heb al een dochter van bijna 2,5 die wordt in september 3!
heel veel succes allemaal en hopelijk hebben we met z'n allen een mooie fijne zwangerschap

Hoi Allemaal,

Iedereen hier van harte gefeliciteerd!
Op 1 november wordt ons dochtertje drie jaar en 8 dagen later op 9 november ben ik uitgerekend voor ons tweede wondertje!
delen jullie dit nieuws al met de omgeving of nog niet?
groetjes desiree

iedereen van harte gefeliciteerd!! ben zelf vandaag 5weken en 1 dag!! tenminste dat vermoed ik heb preciec 5 weken geleden een miskraam gehad met 6 weken maar ben daarna niet meer ongi gewoden dus meteen weer aangeteld!!! gelukkig!!! moet volgende week donderdag naar de verloskundige ben dan 6w en 3 dagen hoop dat ik dan al een hartje kan horen!! gr susanne

iedereen van harte gefeliciteerd!! ben zelf vandaag 5weken en 1 dag!! tenminste dat vermoed ik heb preciec 5 weken geleden een miskraam gehad met 6 weken maar ben daarna niet meer ongi gewoden dus meteen weer aangeteld!!! gelukkig!!! moet volgende week donderdag naar de verloskundige ben dan 6w en 3 dagen hoop dat ik dan al een hartje kan horen!! gr susanne

hallo

gefeliciteerd allemaal!!!!
ik ben vandaag 6 w zwanger van onze 3de kindje, uigereken op 2.november. ik heb op 22.3. mijn eerste echo, spannend, groetjes Boontje

Hoi Allemaal,

Ik ben Rianne en moeder van onze dochter Daphne van 6 jaar. Wij hebben in januari onze eerste ivf poging achter de rug. Helaas was deze mislukt. Maar tot mijn stomme verbazing bleef mijn menstruatie deze maand uit. Zondag toch maar een test gedaan en hij was positief. Ik kan het nog steeds niet geloven. Na 2,5 jaar in de medische molen is het toch nog spontaan gelukt. 11 November ben ik uitgerekend en 2 april mag ik voor een echo.
Groetjes Rianne

Terug
Bovenaan