Voorstellen

He Esther,

Ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik begrijp heel goed dat je bang bent dat het weer fout gaat, je was de vorige keer ook de meest kwetsbare periode al voorbij. En ik snap ook heel goed dat je vertrouwen in de vk helemaal weg is, zou ik precies hetzelfde hebben. Gelukkig mag je naar de gyn. Wel gek is dat je de afspraak via een brief krijgt? Ik mag gewoon zelf bellen voor een afspraak, is dat geen optie voor jou dan?

Ik hoop dat het deze keer helemaal goed mag gaan en praat hier maar lekker van je af, dat helpt!

xx Luna

Nog even een berichtje voor Corina,

Jeetje meid, wat een verhaal zeg! Dat lijkt me echt een  traumatische ervaring, want je hebt volgens mij gewoon moeten bevallen. Wat erg zeg! Ook voor jou hoop ik dat het deze keer helemaal goed mag gaan.

Liefs,
Luna

Hoi luna,

Bedankt voor je berichtje.
het is hier helaas ongebruikelijk om zelf te bellen naar de gynaecoloog. Ik vind het zelf ook raar maar helaas zal ik het ermee moeten doen. Het is voornamelijk om mensen te stimuleren om naar de verloskundige te gaan, maar zoals ik al gezegd had is dat voor mij geen optie. Dus er zit helaas niets anders op dan te wachten op de brief van de gynaecoloog over de datum datik mag komen.

Groetjes esther

voor luna

bedankt voor een reactie   Ik ben inderdaad bevallen maar dat was mijn eigen keus
Ik mocht ook kiezen voor een curretage maar dat wilde ik niet het idee dat ze mijn kindje kapot zouden zuigen vond ik vreselijk Ik heb nu gewoon afscheid van hem
kunnen nemen ik heb hem vastgehouden en met hem geknuffeld We hebben fotos
gemaakt zodat ik toch nog iets van hem zou hebben We hebben Mathijs* laten cremeren en hij is nu gewoon thuis

groetjes Corina

Heej Esther,
Ik kan je vertellen dat ik eigenlijk precies dezelfde sympthomen heb als jij.. Heb eigenlijk nergens last van behalve meer maagzuur als anders, mn darmen reageren iets of wat anders en ik ben MOEEEEE!!! kan heel de dag wel slapen..
Echt heel rot wat je mee hebt moeten maken en ik kan me dan ook erg goed voorstellen dat je niet naar de verloskundige wilt.. groot gelijk!
Hopelijk gaat het nu gewoon goed en kun je deze zwangerschap afmaken.. Ik ga heel hard voor je duimen!

Zelf ben ik na een mk bij 7 weken ook weer zwanger.. Nog maar heel kort.. Ik denk dat ik in het begin van de 5e week zit.. Probeer het nog niet aan de grote klok te hangen. Dat had ik de vorige keer wel gedaan en kon ik daarna iedereen gaan vertellen dat het misgegaan was.. Dus dat doen we niet meer! Ik heb het nu aan mn naaste collega's verteld, omdat ik halverwege de dag zit te gapen alsof ik een nacht heb overgeslagen... En onze ouders en zussen natuurlijk! Verder wil ik het stil houden tot na de eerste echo! pfff... das moeilijk hoor! Ik ben nogal een open boek namelijk!

Veel sterkte en succes! en hopelijk is straks alles goed als je eenmaal bij de gyneacoloog mag komen!

Liefs Debby

Hoi Debby,

Bedankt voor je berichtje,

Ik probeer van elke dag te genieten, zeker omdat alles zo snel gaat. Morgen ga ik mijn 6e week in. Tot nu toe gaat alles redelijk goed. Ik hoop snel een bericht te krijgen van de gynaecoloog, wat duurt wachten lang.

Ik wens je een hele fijne zwangerschap en probeer er ook van te genieten.

Groetjes Esther

Terug
Bovenaan