Voorstellen

Ha meiden,

Ik kom, als jullie het oke vinden, bij jullie aansluiten. Ik ben Suus, 29 jaar en ruim 1 weken zwanger van ons derde kindje,. Ik ben 16 januari uitgerekend, Ik heb een zoontje van 4 en een dochter van 1,5 rondlopen.

Liefs Suus

Hoi Suus,

Leuk, klets lekker mee!
Ook erg leuk je kindjes zo dicht bij elkaar met de leeftijd, maar lijkt me dadelijk ook wel zwaar.

Gaat alles goed? Heb je last gehad van kwaaltjes?

Groetjes

Hmm, in plaats van 1 week bedoel ik natuurlijk ruim 12 haha,
De leetfijd tussen mijn zoon en dochter is prima te doen, leeftijd tussen dochter en baby is iets minder, maar jah, We waren deze keer gelijk zwanger na het stoppen van de pil, niet op gerekend haha.
Nu merk ik wel dat dochterlief zelfstandiger is en wilz ijn dan mijn zoontje op deze leeftijd, denk ook wel omdat ze lles van haar broer ziet.
Geen last van kwaaltjes, gelukkig maar. Alleen wat sneller moe, dus ik ga wat vaker even liggen ( nu mag het he haha)

groetjes

ik dacht al 1 weken zwanger?! hihi
welkom hier.
dus ook van de derde zwanger.
ik ook!!!
ik heb een dochter van 4 jaar en een zoontje van 1 jaar hij wordt in oktober 2 jaar.
groetjes marielle

haha, had dat van die weken wel begrepen aagezien je erbij had geschreven dat je 16 jan ben uitgeteld.

Lijkt me inderdaad ook dat je tweede een stuk sneller zelfstandig enzo wordt omdat hij/zij dit ziet van broer/zus.

Wel fijn dat je meteen zwanger bent geworden, ook al was het misschien even schrikken.
Ik ben bij beide zwangerschappen ook meteen de eerste ronde zwanger geworden, dit is toch wel prettig. Dan hoef je er niet zo lang op te wachten.

ook ik wil me even voorstellen.

ik kom ook gezellie mee kletsen met jullie. ik zat ook al op jonge gezinnen foum.

ik ben nathalie ben 23 jaar en nu 15 weken en 1 dag zwanger. ben 4 januari uitgerekend. Verder ben ik hartpatient en krijg dus veel echo's wat ik absoluut niet erg vind hihi. heb er nu 4 gehad. verder heb ik ook de nekplooimeting gehad en die was erg goed. kans op 1:19656 dus dat is zeer goed. 29 juli pretecho met geslachtbepaling ben zo benieuwd :D.

liefsss

Hoi!
Leuk dat je je hier ook aanmeld. Ben je zwanger van je eerste?
Dat is inderdaad een goede uitslag van de nekplooimeting.
Leuk dat je bijna je echo hebt met geslachtbepaling. Wij moeten nog wachten tot de 20 weken echo op 21 aug.

Terug
Bovenaan