Voorstellen

Hoi allemaal
Ik wil me even voorstellen.
Ik ben Petra, 32 jaar oud en zwanger van de eerste.
Ben nu 15 weken en 5 dagen en ben 1 januari uitgerekend.
De nekplooimeting was bij ons ook goed, dus daar waren we heel blij mee.
Volgende week weer naar de verloskundige.

Hoi hoi..!!
Nou dan stel ik me ook maar even voor he ;)
Ben Debbie 21 jaar en nu 15 weekjes zwanger van de eerste..
Als het goed is zouden wij ook rond 17 weekjes echo met geslachtsbepaling krijgen..
Ben eens benieuwd..
Vind het maar spannend allemaal..

Hoi debbie.
Ook gezellig dat je mee komt kletsen. Ik was zelf ook 21 toen ik zwanger was van mijn eerste kindje, nu ben ik 23 en zwanger van mijn 2e.
Dus over 2 weekjes heb je al de echo en weet je al wat het wordt, leuk en spanend!

Hoi Dittie ,
Ja dat hopen we wel ja..Kan niet wachten tot het zover is..
Heb nu 3 echo's gehad en vind het fantastisch om het zo te zien groeien vind het echt een wonder..
Het enige mindere aan mijn zwangerschap vind ik dat mijn bloed en bloeddruk niet kloppen en daardoor bij inspanningen snel flauwval , hierdoor zit ik nu al 3 weken thuis van mn werk..
maar ja hoop dat dat vlug in orde is:D
Hoe ver ben jij nu??

Jaa over 2 weekjes weer een echo word de 4de:) ben eens benieuwd hoop dat we het kunnen zien ken ik eens goed gaan shoppe haha..
Vind het wel heel fijn om zwanger te zijn zo'n klein wonder dat groeit in je buik echt raar.
Het enige mindere vind ik dat sinds mijn zwangerschap mijn bloed niet klopt en ik daardoor bij inspanningen (poetsen enzo) heel snel flauw val , dus nu zit ik al 3 weken thuis omdat ik als thuishulp werk maar ja gewoon lekker rustig aan en genieten..

Hoihoi
Ja ben echt eens benieuwd ,
Vind het super om zwanger te zijn alleen erg jammer da ik nu al 3 en halve week thuis zit daar ik bij zware inspanning flauwval sinds mijn zwangerschap..
Maar ja dat zal wel verdwijnen hoop ik...
Nu lekker genieten en vooruit dromen :D

Terug
Bovenaan