voorstellen

Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje mee op dit forum en vond het tijd worden om mezelf nu eens voor te stellen. Mijn man en ik staan aan de vooravond van een derde IUI behandeling. Na ruim anderhalf jaar proberen zijn we in de mm terecht gekomen. Eerst natuurlijk alle onderzoeken gehad. Daar bleek dat er niets "mis" was dus technisch gezien moet het gewoon kunnen lukken om zwanger te worden. Maar waarom lukt het dan niet??? De teleurstelling is steeds zo groot, echt balen. Maar goed, daar sta ik natuurlijk niet alleen in... Ik ben er nu over aan het denken om naar een shiatsu therapeute te gaan. Heeft iemand hier goede ervaringen mee? Ook positieve berichten over IUI behandelingen zijn welkom! Dat geeft weer een beetje hoop... Heel veel succes allemaal!

Hoi Summertime,

Welkom op dit forum. De telurstelling kennen we allemaal. In 1e instantie omdat het niet "gewoon" lijkt te kunnen en dan wanneer het vervolg ook nog geen resultaat heeft. Ik hoop echt dat de IUI bij ons gaat werken.
Je wil een positief bericht. 2 collega's van me zijn, de ene na een jaar proberen en verschillende IUI's gehad te hebben "spontaan" zwanger. De andere heeft het gehele traject met uiteindelijk meerdere IVF pogingen gelopen. Nadat ze te horen hadden gekregen dat het bij hen echt niet gaat lukken is ook zij "spontaän" zwanger geworden.
Ik probeer dit iedere keer voor te houden om positief te blijven. Ik hoop dat het bij jou ook werkt.

liefs Ano

Welkom hier,
Ik ben FLeur,
mama van een meisje van 3 jaar.
En ruim een jaar bezig voor een 2e kindje.
We zijn 2 weken terug voor het eerst bij de gyn geweest.
Vandaag krijg/heb ik HSG.Volgende week bloed prikken en man zaad inleveren.
Half mei krijgen we hier de uitslag van.
Wij zitten dus nog maar net in het medische verhaal.
groetjes Fleur

Hoi allemaal! Graag klets ik met jullie mee. Ook wij zijn ruim een jaar bezig voor ons eenrste kindje. Wij zijn in maart voor het eerst bij de gynocoloog geweest. Eerst een echo gehad. Eisprong verloopt prima. M'n vriend heeft ook al zijn zaad ingeleverd en ik heb ook al bloed laten prikken. Dit is allemaal goed. Nu krijgen we een samenlevingstest en daarna een baarmoederonderzoek. Maar natuurlijk hoop ik meer dat ik deze ronde gewoon wel zwanger ben. Het is iedere keer zo'n teleurstelling.
Ik ben 1x eerder zwanger geweest en heb met 6 wk 4 dgn een miskraam gehad. Geen reden gevonden. Dit is nu 2 jaar geleden. Liefs Vlinder10

Hallo,

Ik ben in 2001 gestopt met de pil, rond 2003 heb ik 3 iui behandelingen gehad, maar door omstandigheden hiermee gestopt. We zijn dit jaar weer begonnen met de iui behandelingen, vrijdag 9 april jl de tweede behandeling weer gehad, dus maar weer duimen.
De onderzoeken waren bij ons ook allemaal positief, dus ook een groot raadsel.
Inmiddels is het dus 9 jaar dat wij bezig zijn om zwanger te raken, het geduld raakt af en toe wel wat op hoor.
Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte en succes toe.

Hallo, vrijdag weer ongie geworden. Toch weer balen.:(
*pxdt44, sow 9 jaar al bezig dat is al een behoorlijke tijd.
*Fleur, wij zitten een beetje op dezelfde medische molen lijn. Hoop voor jullie dat de onderzoeken ook een beetje vlotten.
*Ano, jullie gaan nu beginnen met iui?
*Summertime, geen ervaringen met iui nog. Ook niet met zo'n therapeute, maar hoop dat het je zal helpen.
Liefs vlinder10

Hoi Ano, hoe is de HSG gegaan? Viel het je mee?
Ongie is hier weer bijna over, maar nu moet ik voor de samenlevingstest, zal je alleen net zien dat we die week op vakantie zijn. Valt niet echt mee om het juist te plannen. Liefs Vlinder

Terug
Bovenaan